home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

GWA Mercedes-AMG GT

14 Sep 2015 - 11:30 Tuning Link

Američka tjuning i dizajn kompanija GWA je još jedna u niz onih koji su pripremili tjuning paket za Mercedes-AMG GT (uključujući i S verziju).

Njihov widebody kit za ovaj nemački sportski model pre svega sadrži proširenja blatobrana, kao i set pragova, novi prednji spojler, veliki zadnji spojler i drugačiji zadnji branik sa agresivnijim difuzorom.


Takođe, tu su i petokraki alu točkovi i hromirana prednja maska.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1463



Komentari

http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/590449/Mercedes-drugi-najprodavaniji-luskuzni-brend--na-svetu

Autor MB 14 Sep 2015, 11:54

Je l' si ovlazio Pitunga zbog te vesti? Je l' te to pali, sta? Suvlasnik? IMas koristi? Ili samo smaras i trolujes no lajferu!

Autor Rema 14 Sep 2015, 12:01

http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/09/iaa-2015-brabus-veredelt-den-g-500-4x4%C2%B2/

Autor MB 14 Sep 2015, 12:03

Pit, 11:54
Treba da caste dizajnere u Audiju zbog toga, oni su im dobar deo posla odradili-ne radeci nista. Mora da su Audijevi dizajneri odusevljeni Zdravkom Colicem i reklamom za Jelen pivo: "Ja tu neb' nist' dir'o!" :))))

Autor Optimus Prime 14 Sep 2015, 12:21

O.P.
Hahahaha.
Razlog je i rast prodaje novih modela, S, C klase i kompakta.
Kompakti u Kini imaju rast od 300%, a 50% je rast ukupno.
Doduse jos kaskaju u Kini za rivalima, tek su od skoro ozbiljnije napali kinesko trziste.
U Kini imaju 80 000 manje nego BMW, a ne znam koliko Audi ima, a prodaje najvise tamo.
Elem globalno, su preko 10 000 vise od Audija a oko 27 000 manje od BMW-a.
Trend rasta im je 15%, a Benki 5, Audiju isto toliko mislim.
Merc siri prodajno-servisnu mrezu u Kini, tu mu je jedina razlika u odnosu na konkurente.
Evo razlike u odnosu na 2014 :
BMW 1,811,719 Audi(1,741,100) Mercedes(1,650,000).

Imali su 80 000kom manje od Audija a sad 10 000 vise.
160 000kom manje od BMW-a a sad 27 000kom.
Imaju najveci trend rasta, samo u Kini da prepolove zaostatak i eto. Shvatili su u Mercovu da su zapostavili kinesko trziste pa su poceli ofanzivu.

Autor MB 14 Sep 2015, 13:04

Citam u novom SAT plusu kazu da ce vrednost biti uzet za parametar za porez na automobile.
Takodje su izneli podatke od prihoda, porez na kubikazu je beznacajan spram poreza od akciza na gorivo i pdv.
8 milijardi din od poreza na upotrebu, 3 milijarde od komunalnih taksi, a 130 milijardi od akciza i pdv-a na gorivo.
Jos jedan adut da se promeni nelogican parametar oporezivanja, kako i sami naglasise u SAT-u.
Obzirom da nece puno izgubiti, naprotiv, bice od akciza i vise, valjalo bi da oporave trziste automobila.

Autor MB 14 Sep 2015, 13:27

Pit
Prvo, da izkomentarisem sliku GWAMAMGGT: Propali pokusaj brice da od gu.ice napravi lice. :)
Na stranu tehnicke karakteristike, ali izgled AMG GT u bilo kojoj varijanti mi se ne svidja. Na Kalisu sam mnogo vise zagledao S-kupe, sto se tice Merdze.
@13:04
Mercedes je krenuo sa svim mogucim varijacijama celokupne game, tako da me ni ne cudi rast prodaje. Logicno je da brend koji ima 30 modela bude prodavaniji od onog sa 20 (pod uslovom da su u istoj kategoriji). U Daimleru su ozbiljno shvatili zaostatak za BMW-om i Audijem, pa su sve zivo pokrenuli. Mislim da ni Brx ne bi mogao na pamet da nabroji sta sve Mercedes nudi. Fali samo motokultivator, kao nova M-klasa (ML je sad GLE). :)) Jeste da je Mercedes manje prisutan u Kini, ali zato je Audi manje u USA, gde je Merdza odavno (tamo je Audi do pre 15-20 god. bio skoro nepoznat, a za Mecku su znali jos od II sv. rata). Jedno je sigurno, u celoj toj borbi za kupce sva tri brenda muljaju, a mislim da se Mercedes najvise ruga onom imidzu koji je nekad imao - ekskluzivna sportska ili direktorsko-predsednicka limuzina.
@13:27
I treba da uzmu vrednost. Kad vec onu cenu u AMSS katalogu racunaju prilikom uvoza, neka je upotrebe i za ovo, bice mnogo postenije. Tako ce se i razlikovati cena registracije za ful verzije od onih za klotare. Tu je sve ukljuceno, od zapremine i snage motora, do opreme. Jednostavno-koliko platis, toliko se klatis.
'Oces prolaziti uskoro kroz moju parohiju?

Autor Optimus Prime 14 Sep 2015, 14:14

Ja mislim da bi trebalo najviše da oporezuju bicikliste. Jer i oni dosta "emituju" tih "štetnih gasova" :)

Autor moron 14 Sep 2015, 15:04

Ima i ovih zadovoljnih kupaca, na linku ispod :D

https://www.facebook.com/MarchettinoYouTube/videos/10156023285170035/

Autor NemanjaBB 14 Sep 2015, 19:01

O.P.
Nisam planirao u skorije vreme. I kad prolazim, to je sa onim tvojim imenjakom, ili idem tamo gde sam ti rekao, kod tebe u blizini. ;)
Elem...
http://www.autoevolution.com/news/more-spyshots-of-the-2017-mercedes-benz-e-class-confirm-it-s-a-smaller-s-class-larger-c-class-99894.html#

http://mercedesblog.com/thomas-weber-no-3-cylinder/

Autor MB 14 Sep 2015, 19:35

Pit
Ja mislim da je Mercedes imenovao modele GL i GLA po mom komsiji, u znak zahvalnosti za visegodisnje partnerestvo. :)

Autor Optimus Prime 14 Sep 2015, 23:35

O.P.
Hahahaha. : )
Vala baš, mogli bi da mu se oduže na neki način. : )
Ako još dodaš V i A klasu... ; )

Autor MB 14 Sep 2015, 23:55

http://www.germancarforum.com/attachments/2b43403c3a007824e2d70ac251e3c369-jpg.360129/
http://www.germancarforum.com/attachments/02076cb0eee7377f0bd3c6562924a8c8-jpg.360130/
http://www.germancarforum.com/attachments/ada4479841d7d0cd9a51d25ef335aaf5-jpg.360131/
http://www.germancarforum.com/attachments/ed7362d9cc72d167cf633c49e13f7026-jpg.360132/

Autor bmw series 8 14 Jan 2016, 18:23