home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački tjuner ABT Sportsline se ozbiljno pripremio za predstojeći sajam automobila u Ženevi, pa će posetioci biti u prilici da vide više modifikovanih Audijevih modela i novi Volkswagen T6.

Prvi je na redu Audi RS6 Avant čiji 4.0 TFSI V8 motor sada raspolaže sa 527 kW/730KS i 920 Nm, a najveća brzina iznosi 320 km/h.


Pogon je quattro na sva četiri točka, a treba napomenuti da deo paketa čine i ABT Aero body kit od ugljeničnih vlakana, alu točkovi od 22 inča, gume Dunlop 295/25 R22, sportski izduvni sistem, kao i dvobojni enterijer sa kožom i alkantarom.

Sledi modifikovani Audi A4 nove generacije (ovde nazvan AS4), za koga je ABT između ostalog predvideo aero body kit, hromiranu ABT prednju masku, više kompleta alu točkova, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, elemente za doterivanje enterijera kao i pakete za pojačanje motora.

Tu je i ABT program za doterivanje nove generacije Audija Q7.

Paket je nazvan "QS7", pri čemu aero body kit sadrži redizajnirani prednji branik, masku, set pragova, proširenja blatobrana, "škrge" na prednjim blatobranima, bočne zaštitne elemente, zadnji branik sa difuzorom i zadnji krovni spojler.

Tu je i novi sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i komplet 22-inčnih alu točkova sa gumama 305/30 R22.

Takođe, u ponudi su i paketi za pojačanje motora, pa je tako TDI motor sa 272KS i 600 Nm pojačan na 325KS i 680 Nm, a TFSI benzinac sa 333KS i 440 Nm na 410KS i 520 Nm.

Na kraju, posetioci ženevskog sajma će moći da vide i tjunirani ABT Volkswagen T6.


Pre svega, pojačan je motor pa tako njegov 2.0 biturbo dizel sada ima 173 kW/235KS i 490 Nm, ali promena ima i na eksterijeru (prednji spojler, maska sa crvenom linijom, set pragova, zadnji krovni spojler) i u enterijeru (osvetljenje pragova, nove patosnice).


Treba pomenuti i modifikovano oslanjanje, kao i komplet novih alu točkova od 19 i 20 inča (gume Continental 255/40 R19 i 275/35 R20).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1908



Komentari