
Amerikanci su opsednuti Land Roverima, bez obzira da li je reč o ultraluksuznom Range Roveru ili robusnom Defenderu, posebno ako se radi o modifikovanim primercima.
Novi Defender je značajno nadmašio prodaju starog, ali Amerikanci vole i originalni model koji dostiže visoke cene. To važi i za restaurirane i modifikovane primerke, a Osprey Custom Cars je primer kako to treba učiniti. Pomenuta kompanija se specijalizovala za Defendere, a među kreacijama su bili Defender koji razvija 600 KS te Defender iz 1986. godine koji je luksuzniji od većine današnjih luksuznih automobila. Međutim, najnoviji projekat bi mogao da bude i najbolji.

Modifikovani Defender 110 je prošao kompletan i detaljan proces restauracije koji uključuje eksterijer i enterijert, a čak je i motor promenjen. Lakiran je u Keswick zelenu boju, ima Santorini crni krov, a dobio je i crne aluminijumske šarke na vratima, poklopac motora, bočne stepenice, LED svetla napred i pozadi, KBX rešetku hladnjaka, novu šasiju, unapređene osovine, prednje i zadnje disk kočnice te 20-inčne Khan felne s gumama za sve podloge.

Ispod haube se nalazi 5,3 litarski LS V8 motor koji razvija 325 KS i koji je uparen sa 6-stepenim automatskim menjačem.

Unutrašnjost je dostojna premium SUV-ova nemačkih proizvođača, tu su TDCI Puma armaturna ploča, aluminijumski detalji na vratima, crna sedišta s grejačima napred, a nebo je presvučeno Alkantarom.
Defender je opremljen klima uređajem, tempomatom, modifikovanom centralnom konzolom, portovima za punjenje mobilnih telefona, Alpine infotainment sistemom s podrškom Bluetootha i Apple Car Playa, a tu su i JL zvučnici. Takođe, unapređena je i izolacija za "tišu" vožnju.
Izvor: Klix.ba
Foto: Osprey Custom Cars