
Koenig je poznat po širokim konverzijma Ferrarijevih, Porscheovih i Mercedesovih automobila, ali ovaj nemački tjuner je radio i na nekim modelima mainstream proizvođača.
Odličan primer je retki Opel Kadett GSi iz 1987. godine koji je dobio značajne vizuelne modifikacije.

Automobil na fotografijama je baziran na trovratnom hatchbacku Kadett E, odnosno na njegovoj najsnažnijoj verziji GSi. Zbog redizajniranih panela karoserije i novih zadnjih svetala, nije baš svima lako ustanoviti da je reč o Opelu.

Koenigov bodykit uključuje aerodinamični prednji branik s istaknutom "bradom", kompletno redizajnirani zadnji deo s pravougaonim svetlima, zadnji spojler te proširenja prednjih i zadnjih blatobrana. Upravo je zadnji blatobran integrisan u karoseriju "lažnim" bočnim ventilacijskim otvorima inspirisanim onim koje ima Ferrari Testarossa, legendarni superautomobil iz osamdesetih godina prošlog veka. Konačno, unikatni set felni s ultraširokim gumama zaokružuje modifikacije automobila.

Eksterijer u svakom slučaju privlači najviše pažnje, ali je i unutrašnjost doživela niz promena uključujući kožom presvučene kadice, Momo upravljač, Sparco patosnice i retro digitalni klaster.
Kadett GSi pokreće atmosferski 2,0 litarski četvorocilindrični motor koji razvija 156KS i 203 Nm obrtnog momenta. Automobil je prešao 177.170 kilometara i u dobrom je stanju. Prodaje se u Španiji gde se trenutno nalazi, a aukcija se završava 2. juna. Očekuje se da će biti prodat po ceni od 23.100 do 25.500 evra.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Catawiki.com