
BMW X5 M će uskoro dobiti osveženu verziju, ali oni koji su zainteresovani da ulepšaju aktuelni model mogu da se obrate nemačkom tjuneru Hamann GmbH.
Hamann je pripremio niz vizuelnih modifikacije kako bi se SUV fokusiran na performanse dodatno isticao iz mase.

Među njima je istaknuti prednji spliter s integrisanim "lažnim" usisnicima, koji je dodatno primakao SUV tlu. Istu temu sledi profil sa proširenim pragovima, kao i zadnji deo s dodacima na braniku. Nazad najviše pažnje privlači novi difuzor s crvenim detaljima, kao i veće izduvne cevi od po 115 mm s karbonskom završnom obradom. Hamann nije zapostavio ni gornji deo karoserije te je dodao zadnji spojler.

Inače, karoserija je lakirana u M Toronto crvenu metalik boju, a SUV je dobio i nove 23-inčne Anniversary Evo felne u sjajnoj crnoj boji, dok kontrast pravi crveni prsten. Felne je moguće dobiti u crnoj, sivoj i srebrnoj boji. Na njima dolazi set Continental Sport Contact 7 guma dimenzija 315/25R23. Hamann je spustio SUV za 40 mm napred i 35 mm pozadi pomoću novih opruga.

Unutrašnjost odlikuje crveni tjunerov grb na karbonskoj centralnoj konzoli, dok je na upravljaču crni logo. SUV je dobio sportske papučice i Hamannove oznake na naslonima za noge, patosnicama, u prtljažniku, kao i LED projektorima.
Za razliku od Manharta i G-Powera, Hamann nije "čačkao" 4,4 litarski twin-turbo V8 motor koji zahvaljujući M Competition oznaci razvija fabričkih 617KS i 750 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da SUV težak 2,4 tone ubrza od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto i video: Hamann