
U Prioru su pomislili da Toyotin GR Yaris treba i može da izgleda još agresivnije, a onda su sa reči prešli na delo.
Kako navodi Klix, u nemačkoj tjuning kompaniji Prior Design se nisu bavili pogonskom grupom najsnažnijeg Yarisa iza kojeg stoji Toyotino odeljenje Gazoo Racing, jer se realno i nema šta dodati punokrvnom sportskom automobilu koji je poslužio kao osnova za Yaris s kojim Toyota nastupa u Svetskom reli šampionatu (WRC – World Rally Championship).

Umesto "izvlačenja“ još konjskih snaga iz GR Yarisovog trocilindarskog 1,6 litarskog turbobenzinskog motora koji razvija 272 KS i 390 Nm, u Prioru su se potrudili da trovratnu karoseriju vizuelno približe karoseriji WRC verzije, a uz novi komplet karoserijskih komponenti dodatno snižen automobil je sada i širi.

Pored KW-ovog podesivog oslanjanja, promene ispod proširenih blatobrana uključuju i nove felne s centralnim pričvršćivanjem, a u Prioru tvrde da će uz sve dorade GR Yaris uz adaptivni integralni pogon na stazi ostvarivati bolje vreme u odnosu na standardnu verziju.
Ostaje pitanje da li će se u Prior Designu na sličan način uskoro pozabaviti i s najsnažnijom Corollom koja na sebi takođe nosi oznaku GR.
Izvor: Klix.ba
Foto i video: Prior Design