
Manhart je ponosno predstavio svoj novi projekat baziran na jednom od svega 200 proizvedenih primeraka modela M4 DTM Championship Edition (2016).
Retki automobil je prošao tretman uglednog tjunera u kojem je unapređen izgled, ali i performanse motora, navodi Klix.

Ispod haube automobila nazvanog Manhart MH4 GTR nalazi se BMW-ov S55 twin-turbo 3,0 litarski redni šestocilindraš, koji je u standardnom modelu razvijao 500 KS i 600 Nm obrtnog momenta te omogućavao ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi. Ipak, nakon Manhartove "magije", isti motor isporučuje 708 KS i 980 Nm obrtnog momenta, a to je rezultat unapređenja turbopunjača i ugradnje novih komponenti. Reč je o novim međuhladnjacima, cevima i karbonskom usisu, a kako bi sve funkcionisalo savršeno, remapirana je ECU jedinica. Karbon-keramičke kočnice su ostale iste.

Eksterijer izgleda drugačije zahvaljujući asortimanu detalja koje je dodao Manhart, a oni uključuju karbonski prednji spojler, karbonske dodatke na pragovima, crveno-belu Marlboro Motorsport livreju, zadnji spojler na poklopcu prtljažnika i karbonske bočne retrovizore.
Veliko zadnje krilo i difuzor se posebno ističu, a pozadi su i četiri završetka izduvnih cevi od po 100 mm s karbonskom završnom obradom. Izduvni sistem napravljen od nerđajućeg čelika ima kontrolu ventila te menja fabrički sistem od titanijuma.

Promene "zaokružuje" set 20-inčnih Concave One felni s Michelin gumama.
U unutrašnjosti automobila su i dalje Recaro kadice te zaštitni kavez, a Manhart je dodao Awron displej koji menja jedan od centralnih ventilacijskih otvora.
DTM Championship Edition dolazi dobro opremljen već iz BMW-a, tako da su na raspolaganju klima uređaj, parking senzori, retrovizori s automatskim zatamnjivanjem, adaptivna LED prednja svetla i navigacija.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Manhart