
Vrarva IO je treći model japanskog tjunera; u ovom slučaju to je modifikovani Suzuki Hustler, kei automobil koji je zbog svog neobičnog dizajna i proporcija veoma popularan među tjunerima.
Na vozilu više nema Suzuikjevih oznaka, a najviše pažnje privlači body kit koji je zaslužan da Hustler sada izgleda kao urbano vozilo za specijalne snage, ali bez promene njegovih glavnih vizuelnih karakteristika.

Na prednjem delu je Vrarva maska, redizajnirani branik i modifikovana hauba, dok zadnji kraj ima sličan tretman sa plastičnim dodacima na vratima prtljažnika i braniku.
Suzuki Hustler već fabrički dolazi sa dosta neofarbanih plastičnih elemenata u stilu krosovera, a ovde ih ima još više. Ovo je očiglednije na profilu zahvaljujući proširenjima blatobrana i zaštitnoj oblozi na vratima.

Tu su i novi 15-inčni točkovi sa Toyo Open Country gumama (nudeći bolje prianjanje na klizavim površinama), povišeni klirens, kao i doterana unutrašnjost (japanska kompanija nudi opciju retapaciranja sedišta).

Vrarva IO se bazira na drugoj generaciji Suzuki Hustlera Hybrid G 2WD i nema mehaničkih izmena. Dolazi sa standardnim trocilindričnim turbo motorom od 658 kubika od 47 kW/64 KS, a blagi hibridni sistem doprinosi sa još 2 KS. Snaga se prenosi na prednje točkove preko CVT menjača, iako je Hustler takođe dostupan u obliku 4WD verzije.
Vrarva IO u Japanu košta 2.490.000 jena (15.730 evra).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs