
Britanska kompanija Thornley Kelham je predstavila još jedan sjajan restomod baziran na Porscheu 911, odnosno na njegovoj generaciji 964.
Ovaj model je izabran jer je lagan, a napravljene su modifikacije da bi automobil bio širi napred za 112 i pozadi za 214 mm. Vrata i hauba su napravljeni od aluminijuma, a branici od ugljeničnih vlakana, dok je isti materijal korišćen za zadnji spojler u obliku pačijeg kljuna.

Pored toga, tu su polikarbonatni zadnji prozori, a u unutrašnjosti se nalaze Recaro sedišta. Ispred vozača je Momo Prototipo upravljač, lagani sistem klime i merača koji izgledaju kao originalni Porscheovi, ali su prilagođeni novom električnom sistemu, navodi Klix.ba.

Restomod košta oko 750.000 dolara, što uključuje ručno proizvedeni 6-cilindrični motor iz ere 993, čija zapremina je povećana na 3,8 litara. Dobio je nove glave cilindra, kovane Mahle klipove koji daju potisak od 11,8:1, posebne bregaste osovine i pojedinačna kućišta leptira gasa. Motor se "vrti" do 8.000 obr/min te razvija 390 KS i 393 Nm obrtnog momenta. Za one koji su spremni izdvojiti više novca, nudi se više mogućnosti.
Jedna je 4,0 litarski motor s 24 ventila, koji isporučuje 406 KS, a moguće je dobiti i 3,8 litarski motor koji se "vrti" 10.000 obr/min. Svi motori pokreću zadnje točkove putem 6-stepenog manuelnog menjača s prilagođenom i repozicioniranom ručicom te Wavetrac diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.

Tu su JRZ amortizeri, Eibach opruge i podesivi stabilizatori. Moguće je dobiti i karbon keramičke kočnice te Michelin Cup 2 gume ukoliko je cilj zabava na stazi.
Thornley Kelham će proizvesti samo 25 primeraka modela nazvanog European RS.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Thornley Kelham