home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Eccentrica V12

Lamborghini Diablo se vratio, i to u obliku restomod projekta koji je na Nedelji automobila u Montereju prikazala kompanija Eccentrica.

Treba reći da je ovu kompaniju sa sedištem u Milanu osnovao Emanuel Kolombini (kolekcionar Lamborghinija), u saradnji sa Karlom Boromeom koji je vlasnik dizajnerske firme Borromeo & De Silva.

Eccentrica V12

Po navodima Eccentrice, njihova ambicija je „da preuzmu inspiraciju iz mita kao što je Diablo, da unaprede mašinsko inženjerstvo Lamborghini Diabla i učine ga zaista jedinstvenim, novom ikonom u univerzumu superautomobila, kao i simbolom kombinacije prošlosti, sadašnjosti i budućnosti”.

Eccentrica V12

Kako se navodi, Eccentrica je usavršila svaki panel karoserije, svaku unutrašnju površinu i svaki mehanički element kako bi se ispunila očekivanja modernih vozača.

Eccentrica V12

Skoro svaki panel karoserije na automobilu Eccentrica V12 je modifikovan da bi bio funkcionalniji ili lakši od originala. To uključuje detalje poput prednjeg grila koji sada pomaže da se poboljša protok vazduha preko vozila.

Eccentrica V12

Egzotični materijali, poput ugljeničnih vlakana i 3D štampanog titanijuma, pomažu u modifikovanju Diabla, obezbeđujući veću krutost, a istovremeno ga olakšavaju. Pored toga, prednja i zadnja svetla su doterana.

Kompanija kaže da iako je ukupna dužina vozila nepromenjena, prepusti su sada kraći, dok su 19-inčne alu felne inspirisane svetom motosporta.

Unutrašnjost je presvučena kožom i alkantarom, a kompanija kaže da je zamenila svaki plastični deo u vozilu onim od finijeg materijala kako bi poboljšala ergonomiju.

Eccentrica V12

Stub upravljača je napravljen od ugljeničnih vlakana, a volan i digitalni displej su modernizovani. Ozvučenje obezbeđuje Marantz.

Originalni 5,7 litarski V12 motor ostaje, ali sada sa 404 kW/550 KS i 600 Nm obrtnog momenta (u paru sa unapređenim 6-stepenim manuelnim menjačem). Iako je to samo 42 kW/58 KS više nego ranije, Eccentrica kaže da će, zahvaljujući projektovanom odnosu snage i težine od 2,9 kg/KS, njihov Diablo moći da dostigne brzinu od 100 km/h za samo 3,5 sekunde i maksimalnu brzinu od 335 km/h.

Zahvaljujući Brembo kočionim čeljustima i gumama Pirelli P Zero Trofeo R, automobil će moći da se zaustavi sa 100 km/h do nule za samo 34 metra. To je poboljšanje od 20 procenata u odnosu na originalni automobil.

Zahvaljujući dostupnim varijacijama u boji, presvlakama, tkaninama i materijalima, Eccentrica kaže da nijedan automobil neće biti isti. Za izradu svakog od njih biće potrebno između 16 i 18 meseci i po ranijim najavama koštaće 1,2 miliona evra, povrh cene automobila donatora.

U planu je inače serija od samo 19 primeraka, uz najavu da će isporuke stratovati na leto 2025. 

Lamborghini Diablo je inače bio u proizvodnji od 1990. do 2001. godine, sa V12 motorom koji je imao između 492 KS i 603 KS, u zavisnosti od varijante. U 11-godišnjem ciklusu proizvodnje, ukupno 2.884 primerka su napustila fabriku Sant’Agata.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 979



Komentari