U prošlosti je bilo mnogo specijalnih verzija Nissanovog modela GT-R, a fanovima generacije R33 bi trebalo da se dopadne i projekat iz Australije.
Reč je o jednom od 87 primeraka šasije R33 N1, koja je nešto lakša, motor je pripremljen za trke, elementi dizajna su pozajmljeni od modela 400R, dok ABS-a nema. Pokreće ga RB26 motor, koji je tjuniran na više od 800 KS.
Automobil je projekat australijskog tjunera Andrewa Hannasona i njegovog tima iz Legendary Garagea, na kojem su radili tri godine. To je u stvari N1, koji je dobio originalne branike s modela 400R, pragove i difuzor, a originalni su i hauba s ventilacijskim otvorima te karbonsko zadnje krilo, navodi Klix.ba.
Svaki N1 je bio lakiran u QM1 belu boju koja odlikuje i automobil na fotografijama, a Hannason je čak nabavio i Rays Nismo LM1 GT1 petokrake felne, koje je ukrasio plavim detaljima.
Što se tiče motora, on ima originalni N1 blok, ali je dobio kovane unutrašnje komponente, odnosno delove aftermarket brendova kao što su HKS i PRP. Zato se ispod haube nalaze dva moćnija turbopunjača, veći međuhladnjak i ventili od titanijuma.
O performansama nema detalja, ali poznato je da standardni R33 ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,4 sekunde te dostiže maksimalnih 251 km/h. Međutim, Hannasonov automobil je definitivno brži.
R33 je bio prvi serijski automobil koji je kompletirao krug na stazi Nirburgring za manje od osam minuta. Ipak, navedene modifikacije bi trebalo da ga približe vremenu modernog modela R35.
U unutrašnjosti su originalna 400R prednja sedišta, upravljač i patosnice.
Automobil će u narednom periodu biti ponuđen na prodaju.
Izvor: Klix.ba / Topgear.com
Foto: Legendary Garages