
TR 900 II raspolaže sa 922 KS i 1090 Nm (novi turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika...), a dolazi u paru sa modifikovanim osmostepenim PDK menjačem.

Manhart smatra da su fabričke karbonsko-keramičke kočnice dovoljno efikasne pa tu nema promena.

Automobil je niži za 30 mm (opruge H&R), a tu su i Manhart Concave One točkovi sa gumama Continental SportContact 7 (255/30 ZR 21 napred i 335/25 ZR 22 pozadi), kao i aerodinamički body kit sa većim prednjim spojlerom, širim bočnim pragovima, novim zadnjim difuzorom i zadnjim krilom.

Dekorativne crne pruge su previđene za haubu, bočne panele i poklopac prtljažnika, a krov je ofarban u crno. Unutrašnjost je presvučena crnom kožom, uz Manhart logotipe na naslonima za glavu, pragovima vrata i patosnicama.

Cena se u kratkoj vesti ne navodi.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs