

Paket između ostalog sadrži prednji spliter, zajedno sa dodatnim otvorima za ventilaciju urezanim u haubu i prednje blatobrane. 1016 je takođe izmenio prednje i bočne usisnike, pri čemu bočni otvori sada nose umetke u obliku strelice koji se vizuelno protežu u proširene zadnje lukove. Tu su i proširenja blatobrana, koji su upareni sa novim setom aluminijumskih felni.

Zadnji deo je takođe redizajniran i dolazi sa fiksnim krilom, agresivnijim difuzorom i izmenjenim branikom.

Prema rečima tjunera, body kit će biti dostupan u „svim varijacijama materijala sa beskonačnom mogućnošću konfigurisanja“.
Paket ne uključuje unapređenja performansi, pa Temerario i dalje ima 677 kW/920 KS zahvaljujući hibridnom sistemu koji kombinuje 4,0 litarski twin-turbo V8 motor sa tri elektromotora.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs