
Foto: Knepper Bugs & More
Nemačka radionica je udahnula novi život staroj Bubi. S Teslinim motorom od 600 KS i Porscheovim baterijama, ovaj klasik do 100 km/h stiže za samo 2,9 sekundi, ostavljajući iza sebe i moderne superautomobile.
Kako navodi Carscoops, projekat potpisuje nemačka radionica Knepper Bugs & More, koja je ovu Bubicu pronašla na otpadu u Kaliforniji. Nakon što su je prevezli u Nemačku, započeli su dugotrajan proces restauracije, odbacivši originalni motor u korist nečeg puno snažnijeg i prikladnijeg modernom dobu.

Srce ovog automobila sada je pogonska jedinica preuzeta sa zadnje osovine Teslinog Modela S. Motor je dodatno modifikovan za rad na višem naponu, što mu je snagu podiglo na više od 600 konjskih snaga i 700 Nm obrtnog momenta. Snaga se na točkove prenosi putem poluosovina s Porschea 930, dok energiju obezbeđuje 17 baterijskih modula iz Porsche Taycana, navodi Autonet.hr.

Performanse su, očekivano, zapanjujuće. Prema navodima radionice Knepper, ovoj Bubi je potrebno tek 2,9 sekundi da dostigne 100 km/h. Za poređenje, novi Lamborghini Temerario s twin-turbo V8 hibridnim pogonom isti sprint odrađuje za 2,7 sekundi, dok je najnovijem Porscheu 911 GT3 potrebno 3,4 sekunde. To znači da bi moderni 911 brzo postajao sve manji u retrovizoru ove Bube.

S jednim punjenjem, Buba može da pređe oko 250 kilometara. Ako je vozite onako kako je stvorena da se vozi, domet pada na stotinjak kilometara, ali sumnjamo da će iko o tome voditi brigu.
Da bi se nosila s ogromnim povećanjem snage, veliki deo oslanjanja i kočionog sistema je preuzet s modela Porsche 944. Ugrađene su i brojne komponente proizvođača KW i Bilstein da bi Buba mogla sigurno da prenese svu svoju snagu na put.
Međutim, nisu se fokusirali samo na pogonski sklop. Karoserija je temeljito obnovljena i lakirana u prelepu Marathon Blue nijansu. Automobil sedi na klasičnim Porscheovim naplacima i spušten je, što mu daje agresivniji stav na putu. Tu je i mali spojler od ugljeničnih vlakana, ali osim toga, gotovo ništa ne odaje da ova Buba ima snagu uporedivu s Lamborghinijem Huracan.

Unutrašnjost je ostala impresivno jednostavna. Zadržana je originalna instrument ploča, sada obnovljena, ali verna korenima automobila. Ugrađena su Recaro sedišta iz BMW-a 2002, a stara ručica menjača je zamenjena malim digitalnim ekranom osetljivim na dodir za izbor stepena prenosa.
Da bi dokazali kvalitet izrade i pouzdanost projekta, vlasnik radionice Knepper je odveo Bubu na putovanje dugo 8.000 kilometara kroz Belgiju, Francusku, Španiju, Portugal, Luksemburg, pa čak i preko Gibraltara u Severnu Afriku.
Izvor: Autonet.hr / Carscoops.com