home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako su od početka prodaje u Evropi prošla jedva tri meseca, novi Peugeotov predstavnik u C segmentu, model 308, već je proizveden u 100.000 primeraka. Koliko je ovaj model značajan za francusku fabriku ne treba posebno ni isticati, pa ovakav brz uspeh naslednika 307-ice zaista ohrabruje. Da bi se tako i nastavilo, u Peugeotu planiraju i proširenje njegove game, pa će se pored trenutno dostupnih verzija sa troja i petora vrata, tokom naredne godine na tržištu naći i 308 u karavan i CC (Coupe-Cabrio) varijanti, a po nezvaničnim vestima 2009. godine bi u u proizvodnju trebalo da uđe i prelepi 308 RC Z, koga smo u formi koncept vozila mogli da vidimo pre nekoliko meseci na salonu automobila u Frankfurtu. Gamu motora je nedavno dopunio i 1,6 litarski HDi dizelaš sa 90KS i 218Nm, koji se ističe pre svega malom emisijom CO2, koja iznosi 120 grama po kilometru. Peugeot 308 se inače proizvodi u fabrikama u Miluzu i Sošou, i to u tiražu od 1400 komada dnevno, a uskoro će se naći i na tržištima izvan Evrope (Japan, Australija, Južna Afrika, Novi Zeland). Novi 308 se od nedavno prodaje i u Srbiji, a cena osnovnog modela (1,4 litarski VTi benzinac sa 95KS i opremom Comfort) iznosi 16.670 evra, dok bazni dizelaš 1,6 HDi sa 110KS i istom opremom, treba platiti 18.200 evra (sve navedene cene su sa PDV-om).  



čitanja : 1269



Komentari