home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Izvor : Danas

Dženeral motors je i dalje, uprkos najavljenom dolasku Fijata, zainteresovan da u Kragujevcu pokrene proizvodnju Opelovih modela automobila. Trenutno se u vezi s tim namerama, prema nezvaničnim informacijama, razmatra nekoliko mogućnosti, a konačan stav Dženeral motorsa biće poznat neposredno posle potpisivanja ugovora o strateškom partnerstvu Fijata i Zastave.

Kako naš list saznaje, ne postoje gotovo nikakve šanse da se sklapanje Opelovih modela obavlja u Zastavinoj fabrici specijalnih automobila u Somboru. S druge strane, ne treba isključiti ni mogućnost da Dženeral motors, odnosno Opel, koji posluje u sastavu GM, u Kragujevcu ili okolini, izgradi svoj proizvodni pogon, pošto je nerealno očekivati da će Fijat, posle preuzimanja Fabrike automobila, dozvoliti bilo kojoj drugoj kompaniji da u pogonima te fabrike proizvodi svoje modele. "Na stolu je više opcija o nastavku saradnje sa Opelom, a jedno od njih je eventualna izgradnja pogona te kompanije na nekoj od lokacija u Srbiji. Sve će, ipak, biti jasnije posle potpisivanja ugovora sa Fijatom, a najkasnije do kraja septembra", kaže izvor Danasa.

Podsetimo da su Dženeral motors i Zastava, u julu 2007. godine, potpisali ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji, kojim je, između ostalog, predviđeno da krajem ove godine u Zastavi startuje sklapanje (do 10.000 godišnje) automobila marke "astra klasik". Ugovorom je predviđeno i da Opel do kraja ove godine, posredstvom Zastave i uz carinske olakšice, na domaćem tržištu proda oko 8.300 "astri". Od 1. avgusta prošle godine do ovih dana, u Srbiji je, na ovaj način, prodato oko 5.000 "astri". Opel je, kažu u Zastavi, izuzetno zadovoljan dosadašnjom saradnjom, pa je i to jedan od razloga što u Dženeral motorsu ne odustaju od namere da organizuju sklapanje automobila u Kragujevcu.



čitanja : 899



Komentari

Sve je to lepo od strane GM-a,oni će da "razmotre"dalju saradnju,a niko se ne pita gde je i kome otišao veliki novac nepovratno izgubljen za ovu našu siromašnu zemlju(mislim na oslobodjenje carine,cca 1500 EUR-a/po vozilu,pa to puta 5.000,tj.8300 uvezanih Astri).
To verovatno zna GM,a i potpisnik i glavni inicijator ovog "visoko profitabilnog"posla,G-din Bubalo,ex ministar i "veliki"privrednik,iz Kikinde,tj.livnice koja je bila dugogodišnji partner Opela(kakva slučajnost!!!!).
Za ovakve značajne "poslovne"poteze bi se u svakioj iole ozbiljnoj zemlji odavno "zainteresovali" Istražni organi o Organi gonjenja.
PS.Baš me interesuje da li ćete objaviti ovaj istiniti komentar(ili ste i vi iz iste "priče")i da li će Država nešto preduzeti da zaštiti svoje i narodne interese.

Autor Zoki,Beograd 17 Avg 2008, 02:13

Ovo je dobro ma koliko bilo "pikantno" ali bi za srpsku industriju bilo mnogo interesantnije dovesti nekog od korejskih ili japanskih prozvodjaca, tada bi i najveci igraci porazmislili o zauzimanju svog mesta za start proizvodnje a tu su najpovoljniji Zrenjenin i jug Srbije.

Autor CHEDMOIRadelaide 17 Avg 2008, 11:01