Bez obzira na svetsku finansijsku krizu, a sudeći po prvim rezultatima prodaje, situacija oko novog Chevrolet Camara izgleda prilično obećavajuće po General Motors.
Naime, za prvih 14 dana prodaje (od 13. do 27. oktobra), GM je za novi Chevrolet Camaro već dobio više od 6000 narudžbina, a s obzirom na gore pomenutu finansijsku krizu i visoke cene goriva, iznenađuje da je najveći udeo u prodaji (čak 84%) do sada zabeležio jači Camaro SS a ne jeftiniji V6 model (od koga je SS Camaro skuplji za 8000 dolara).
Podsećanja radi, LS i LT varijante Camara pokreće 3,6 litarski V6 motor sa 224kW/300KS pri 6400 o/min. i 370 Nm obrtnog momenta pri 5200 o/min. (u paru sa šestostepenim automatskim i manuelnim menjačima), dok sportski SS model ima 6,2 litarski LS3 V8 agregat koji raspolaže sa 314kW/422KS pri 5000 o/min. i 553 Nm pri 4500 o/min. (sa manuelnim 6-stepenim menjačem), odnosno sa 299kW/400KS pri 5000 o/min. i 535 Nm pri 4500 o/min. u varijanti sa 6,2 litarskim LS99 V8 agregatom i automatskom transmisijom sa 6 stepeni.
Dok model sa V6 motorom ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) postiže za 6,1 sekundu (bez obzira na menjač), Camaru SS LS3 V8 sa manuelnim menjačem treba 4,9 sekundi, a Camaru SS LS99 V8 sa automatikom 4,6 sekundi. Ovde i podatak da je Camaro SS prešao stazu Nirburgring za 8 minuta i 20 sekundi, što je na nivou starog BMW-a M3 E46.
Novi Camaro je inače dugačak je 4836 mm, širok 1918 mm, visok 1377 mm, međuosovinsko rastojanje je 2852 mm, prtljažnik ima zapreminu od 320 litara, a raspored težine je u odnosu 52/48% napred/nazad). Za zaustavljanje SS verzije se brinu Brembo kočnice, a tu su i StabiliTrak traction control sistem, sportsko FE3 ogibljenje i launch control za Camaro SS sa manuelnim menjačem.
VIDEO : Chevrolet Camaro