Preuzeto sa : Novosti.rs
Američka firma koja prodaje automobile pre nekoliko dana je tražila da im obezbedimo sagovornike s kojima bi mogli da pregovaraju o kupovini 300 novih "jugića". Ovo je u utorak na skupu ljubitelja "Zastavinih" automobila, ispred upravne zgrade ove fabrike, rekao Miroslav Pačić (29), koji je u Mičigenu diplomirao na elektrotehnici i koji je radio u BMW fabrici.
- Ova ponuda najbolje govori koliko je gašenje starog "Zastavinog"
programa izazvalo interesovanje u svetu - kaže Pačić. - Svi oni znaju da je
"Zastava" proizvodila najkvalitetnije niskobudžetne automobile u
svetu.
Fanovi "Zastavinih" modela su se u utorak, u devet sati, ispred
"Beogradske arene" okupili, kako bi u podne, ispred "Zastave"
pozdravili radnike "koji su proizvodili dobre automobile po niskoj
ceni".
Tamo ih je sačekao i Milutin Gavrilović (65), penzionisani "Zastavin"
radnik, koji je daleke 1970. godine, vozio prvog "keca".
- Vozio sam poslanika i direktora "Zastave" Prvoslava Rakovića na
zasedanje Savezne skupštine - kaže Gavrilović. - Svi savezni poslanici su
izašli da ga zagledaju i bili su ponosni što smo modernizovali i dogradili najbolji i
najprodavaniji "Fijatov" model. Sa tim autom je naša ekipa stigla do
Kilimandžara.
Najskuplji "jugić"
Vlasnik najatraktivnijeg "jugića", Vladimir Janićijević, kaže da ima dokaze da je za njegov automobil nuđeno sedam hiljada evra, iako je "jugo" proizveden 1987. godine. Na poslednje tri manifestacije "Tjuning stajling", Vladimirov "jugo" je bio – prvi.
Izmeštanje
U krugu Grupe "Zastava vozila" obezbeđeno je
13.000 kvadratnih metara za izmeštanje starih mašina i proizvodnih linija iz
Fabrike automobila, a da bi se do 31. marta uskladištio program za proizvodnju
automobila "jugo", potrebno je još 7.000 kvadrata - saznaju
"Novosti".
Na zahtev "Zastavinih" sindikata, nadležno ministarstvo je odobrilo
da se sačuvaju mašine i linije za proizvodnju "jugića", do kada bi
"Fijat" trebalo da uplati osnivački kapital za novu firmu "Fijat
automobili Srbija" i dok se u Kragujevcu ne instaliraju nove
"Fijatove" proizvodne linije.
Autor : M. Đošović
Pa kada je tolika potraznja i takav "kvalitet" u pitanju, sto ih ne kupishe pre dolaska Fiat-a ?
nisam ni znala da ima ljubitelja jugica,super. Po meni bi bilo dobro da se nastavi sa proizvodnjom jugica ali u ogranicenoj kolicini,mozda hiljadu jedinica godisnje,malo da mu naraste cena ali ne preterano da bi i dalje bio dobar auto kada se uporedi cena i hvalitetHhvala