home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dvadesetak članova „Zastava Fan Cluba“ (http://www.zastavafanclub.org) se u utorak 25. novembra, u devet sati, okupilo ispred beogradske Arene i krenulo put Kragujevca, kako bi u podne ispred „Zastavine“ fabrike dali podršku radnicima povodom prekida proizvodnje domaćih automobila.

Tamo ih je sačekalo još 30 članova iz Kragujevca, kao i Milan Marković, inženjer u „Zastavinoj“ Direkciji za Razvoj. Marković im je sa zadovoljstvom predstavio „Oktopus Finiss“, trenutno najbrži trenažer na svetu (http://www.jeja.rs).

Na skupu su se našli i Goran Krstić iz stilskog centra, sa štedljivom „Floridom TDC Dizel“ (najjeftinijim dizelašem u Evropi), kao i „Zastavini“ radnici.

Predstavnici medija, uključujući RTS, RTK, B92, Kanal 9 Kragujevac, Večernje Novosti i Blic, okupljali su se oko članova kluba, koji su na stazi ispred fabrike parkirali „Zastavine“ automobile iz različitih perioda, od „fiće“ i kombija do „jugića“ i „Floride“.

„Pozivamo Fiat da razmotri mogućnost da se automobili koji će se u budućnosti proizvoditi u Kragujevcu na tržište šalju pod brendom Yugo“, izjavio je na press konferenciji Miroslav Pačić, član kluba i urednik sajta ZastavaNacionale.com (http://www.zastavanacionale.com).

„Autobianchi, o čijem se „uskrsnuću“ govori, nije ni približno poznat kao Yugo. Zastava je definitivno proizvodila najpoznatiji niskobudžetni automobil na svetu, što dokazuje i činjenica da se nudi čak 50.000 evra za poslednji Yugo. O filmovima i reklamama nećemo ni govoriti“.

„U ekonomskoj krizi kroz kakvu upravo prolazimo, takav brend predstavlja pravo blago“, dodao je Pačić.

Okupljeni su potom napustili stazu i krenuli na kratku vožnju kroz Kragujevac, stigavši do Spomen-parka Šumarice, gde su se i rastali. Pritom su obećali da će nastaviti da obeležavaju sve godišnjice našeg nacionalnog proizvođača automobila.

„Ovim skupom pozdravljamo radnike, kao i domaću privredu, koja je u zadnjih 15 godina funkcionisala u najtežim uslovima u auto industriji,“ rekao je jedan od članova, koji je iz Beograda bezbrižno doputovao „stojadinom“ iz 1979. godine.

 
Svi zainteresovani se mogu besplatno učlaniti u „Zastava Fan Club“ na Internet sajtu http://www.zastavafanclub.org.

Od 1. decembra 2008, Internet sajt  http://www.zastavanacionale.com postaje arhiva „Zastavine“ istorije.



čitanja : 5937



Komentari

Vozac ovog keca je onaj u zelenoj jakni :)

Autor Novica 27 Nov 2008, 09:07

Koji pacenici...

Autor JA 27 Nov 2008, 20:24

ko god da je vlasnik tog stojadina,svaka cast,u ful je stanju.Ja imam keca 1.1 82 god,razmisljam da mu nabacim dvogrlog webera pa da vas pitam za savet dal on ne steti motoru zbog vece kolicine benzina?

Autor goxy 04 Dec 2008, 03:02