home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još ne postoji precizna računica po kojoj će vlasnici starih automobila u Srbiji moći da kupe novi „punto” uz pomoć države. Iako je ministar ekonomije Mlađan Dinkić najavio je da će građani uz doplatu moći da zamene bilo koji model starog automobila za novi „punto” uz državnu subvenciju, računica još nije napravljena jer treba obaviti razgovore sa firmama koje se bave reciklažom starih automobila.

Za sada se zna da će subvencija države biti 1.000 evra, da će osnovni model „punta” koštati oko 7.300 evra, a da će se „punto” u sistemu zamene prodavati za 5.999 evra na kredit od sedam godina.

U razradi je još jedna ideja u vezi sa prodajom automobila koji će se proizvoditi u Kragujevcu. U Ministarstvu ekonomije se, naime, razmišlja da stare marke automobila za novi „punto” mogu da zamene i građani država u regionu – Hrvatske, BiH, Makedonije, Crne Gore i Albanije. I za njih bi takođe važile olakšice, odnosno subvencija od 1.000 evra.

Autor : M. B.

Izvor : Politika.rs



čitanja : 3272



Komentari

Da Srbija subvencionise kupovinu stranim gradjanima... Ovo je genijalno...

Autor Dookee 04 Feb 2009, 14:07

Hm, ovih dana po medijima idu dve priče, jedna je "bilo šta staro za punto novo", a druga priča je u subvencioniranju kredita sa mesečnom kamatom od samo 4,5%.

U prvom slučaju, gotovo sigurno, kao stara vozila prihvataće se samo ona u voznom stanju, tj. registrovana. Za ostala vozila, država nema interes da stimuliše njihovu zamenu kad se ionako ne voze.

U drugoj priči, kamata od 4,5% izgleda kao super prilika, jer su kamate na auto kredite išle i do 17-18% godišnje.
Kupovina auta sa kamatom od samo 4,5% bez učešća, isplati se čak i u varijanti da imate, recimo 10.000€ u šteku. Na tih 10.000€ svaka banka bi vam trenutno dala 8-9% godisnje kamate. Isplati se da narednih 7 godina otplaćujete stotinjak evra mesečno (za kamatu ćete dati 1100-1500€), a da od iste banke, recimo ubirete nekih 800€ godišnje za položenih 10.000€ na štednju (na 7 godina imaćete zaradu od oko 5600€), odnosno 8 mesečnih rata otplatićete od prispele kamate. Para na paru ide ... Prosvetlite me ako nije tako

Autor Nikola 04 Feb 2009, 17:49

Meni nije jasno da li ova cena od 6000e vazi u slucaju stara kola +kes ili samo u slucaju stara kola+kredit?

Autor Milos 04 Feb 2009, 18:23

lelel, koje mutljavine, a sve na racun poreskih obveznika banan drzave Srbije!

Autor Nedjo 05 Feb 2009, 11:18

Koliko dugo treba da si vlasnik starog vozila koje menjas? Moze li sada da se kupi neki krs koji jedva ide za 500 €, i da ga utrapis za novog punta?

Autor Stojce 06 Feb 2009, 13:43

Interesuje me kažu ovih pet banaka ce davati kredite.Ša u slucaju da nicam deponent navedenih banaka. Da li cu moci da podignem kredit za kupovinu Punta. Da li cu cekati dok clanovi te banke ne završe sa podizanjem.Da li cu morati da zbog tog kredita menjam banku.

Autor djera.m 08 Feb 2009, 15:37

Kojih pet banaka, mozes li navesti?
Izvinjavam se ako sam nesto propustio.

Autor jokica 10 Feb 2009, 13:04

kakav je taj punto kada nov kosta 6000 evra,a polovni koji su oko 2000god kostaju4-5000 evra.koliko ima kubika i konja?

Autor bane 22 Feb 2009, 19:14

neznam sta vi kazete ali ja cu ga uzeti kako god bilo, pa nisu valjda ludi svi ovi ljudi sto su uzeli

Autor ognjen koroman 25 Feb 2009, 11:51