
"Planiramo da u Kini dodajemo ili obnovljamo najmanje četiri modela
godišnje i udvostručimo broj prodavnica da bi postigli zadati cilj
prodaje," izjavio je Vinfrid Fahland (Winfried Vahland) predsednik
Folksvagena za Kinu.
Dok većina svetskih proizvođača motornih vozila izveštava o padu isporuka u
okruženju svetske ekonomske krize, Folksvagen je objavio novi rekord od 6,23
miliona automobila prodatih tokom prošle godine, 0,6 odsto više nego 2007.
Prodaje u Kini porasle su za 12,5 procenata, na 1,02 milion vozila 2008.
godine, u poređenju sa 1,06 milion u Nemačkoj, najvećem Folksvagenovom tržištu.
Prošle godine, kompanija je držala 18 procenata kineskog tržišta automobila,
uključujući Hongkong.
Folksvagen je ušao u Kinu sredinom osamdesetih godina, pre svojih najvećih
konkurenata, i dugo je dominirao tržištem modelima Santana i Audi. U jednom
trenutku imao je 50 preko odsto tržišta Kine, ali je poslednjih godina morao da
uzmiče pred jurišem međunarodnih i domaćih rivala.
Autor : Beta-AP
Foto : Volkswagen