home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački proizvođač automobila Folksvagen (Volskwagen) objavio je da pokreće novu strategiju za kinesko tržište, sa ciljem udvostručenja prodaje.

"Planiramo da u Kini dodajemo ili obnovljamo najmanje četiri modela godišnje i udvostručimo broj prodavnica da bi postigli zadati cilj prodaje," izjavio je Vinfrid Fahland (Winfried Vahland) predsednik Folksvagena za Kinu.
Dok većina svetskih proizvođača motornih vozila izveštava o padu isporuka u okruženju svetske ekonomske krize, Folksvagen je objavio novi rekord od 6,23 miliona automobila prodatih tokom prošle godine, 0,6 odsto više nego 2007. Prodaje u Kini porasle su za 12,5 procenata, na 1,02 milion vozila 2008. godine, u poređenju sa 1,06 milion u Nemačkoj, najvećem Folksvagenovom tržištu.
Prošle godine, kompanija je držala 18 procenata kineskog tržišta automobila, uključujući Hongkong.
Folksvagen je ušao u Kinu sredinom osamdesetih godina, pre svojih najvećih konkurenata, i dugo je dominirao tržištem modelima Santana i Audi. U jednom trenutku imao je 50 preko odsto tržišta Kine, ali je poslednjih godina morao da uzmiče pred jurišem međunarodnih i domaćih rivala.

Autor : Beta-AP

Foto : Volkswagen



čitanja : 888



Komentari