home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Spajanje Renoa, u kojem država ima veliki udeo, i Pežo-Sitroena, koji kontroliše porodica Pežo, moglo bi da izazove ogromne socijalne poremećaje u Francuskoj, piše londonski Fajnenšel tajms.

"Reno" je sa japanskim "Nisanom" još pre deset godina sklopio brak iz računa, a kao mogući partner "Pežo-Sitroena" sada se pominje "Fijat", koji je nedavno izgubio bitku za nemački "Opel". BMW bi takođe bio dobar izbor, ali tu bi kao problem mogao da se pojavi porodični ponos i jaki ego, jer BMW kontroliše porodica Kuant koja u bilo kom novom partnerstvu želi da zadrži svoj ključni uticaj.
Stručnjak "Fajnenšel Tajmsa" za automobilsku industriju ističe da bi na pitanje da li Francuska sebi i dalje može da priušti dva velika proizvođača automobila odgovor trebalo da bude "ne", ali, kao što je to svima jasno posle velikih suma novca koje su države širom sveta upumpale u tu granu industrije, automobili su izuzetno osetljivo pitanje.

Podsećajući da je američki predsednik Barak Obama u ponedeljak objavio odluku da "Dženeral motors" isprati u stečaj, list dodaje da se i ruski premijer Putin istovremeno bavio automobilskom industrijom.
Putin se u Moskvi sastao sa visokim funkcionerima kanadske firme "Magna" i ruske banke "Sberbank" koje bi, kako se očekuje, u narednih nekoliko nedelja trebalo da preuzmu "Opel" - evropski ogranak "Dženeral motorsa".
Ako se to dogodi, ističe list, ruski investitori će kontrolisati jednu od najstarijih inostranih operacija GM-a, a ruska firma "Gaz" u vlasništvu oligarha Olega Deripaske proizvodiće "Opelove" automobile u novoj, velikoj fabrici u Nižni Novgorodu.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Renault

čitanja : 861



Komentari