home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

S obzirom na pojavljivanje onih odličnih špijunskih slika početkom jula, mnogi su očekivali da će se novi Milano (naslednik još uvek aktuelne Alfe 147) pojaviti već na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu, ali se to ipak nije desilo.

Alfa će premijeru modela Milano naime održati sledeće godine kada se obeležava 100 godina postojanja ove italijanske marke, koja je od 1986. godine u vlasništvu Fiata. Premijera Alfe Milano će doduše biti održana na Salonu u Ženevi (od 4. do 14. marta 2010.), dok će se 100-godišnjica (sa velikom paradom istorijskih i aktuelnih modela) proslaviti 24. juna, kada će se u Milanu okupiti Alfisti iz svih krajeva sveta.

U paleti motora će se naći šest agregata; tri benzinca i tri dizelaša. Benzinci su 1.4 Turbo sa 120KS, 1.4 MultiAir Turbo sa 170KS i novi "1750" sa direktnim ubrizgavanjem (već poznat iz modela 159 i Brera/Spider) koji će međutim u Milanu razvijati 235KS. Sva tri će se standardno kombinovati sa manuelnim menjačima, a 1.4 MultiAir Turbo će opciono moći da se dobije i sa novom C635 DDCT transmisijom sa duplim kvačilom.

Što se dizel motora tiče, kupcima će na raspolaganju biti 1.6 MultiJet sa 105 konja i 2.0 MultiJet sa 170KS (ovaj potonji će se kasnije pojaviti i u slabijoj varijanti od 140KS). Kao i kod benzinaca, i kod dizelaša će standard biti manuelni menjači, a opciono kod 2.0 MultiJet sa 170 konja i pomenuti DDCT menjač.

U osnovi će postojati dve verzije i to Progression i Distinctive, ali uz mogućnost doplate za tri paketa opreme (Junior, Sport i Sprint), namenjenih većoj individualizaciji vozila. Već i osnovni Progression podrazumeva Alfin DNA sistem, klima uređaj, Start&Stop sistem, radio CD/MP3 i zadnji spojler, dok Distinctive na sve to dodaje i alu točkove od 16 inča, kožni volan, aluminijumske detalje u kabini, hrom kit na eksterijeru, svetla za maglu i el. podizače zadnjih stakala.

Auto je inače dugačak 435 cm, širok 180 cm, visok 146 cm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 263 cm.

Ukupno će biti na raspolaganju sedam različitih alu točkova (od 16 do 18 inča) i devet boja za karoseriju (Bianco Ghiacco, Nero, Rosso Alfa, Argento Alfa, Grigio Magnesio, Grigio Antracite, Blu Profondo, Nero Etna i Rosso Competizione).
 

Više špijunskih slika potpuno nemaskirane Alfe Milano možete pogledati OVDE.



čitanja : 903



Komentari

Obozavam Alfa Romeo,omiljena mi je marka,dupe bi dao za jedan ali ne mogu da sakrijem razocarenje kad sam video ovaj model...Izgleda mi tako komercijalno,nesto izmedju nove Astre i Imprece u nekim detaljima.Mozda je bilo realno da posle remek dela kao sto su 156,147,166,159,dodje ovako nesto sto je sasvim ok ali i to nije dovoljno za mene.Bas sam tuzan i sumnjam da ce me uzivo razuveriti u to kao sto je to MiTo uradio... :(

Autor Uros 19 Okt 2009, 14:38

Ima Gorenje frizidera koji su lepse i mocnije dizajnirani...

Autor dzigi 20 Okt 2009, 10:03

Fotografija ne čini uslugu ovom modelu.Biće to ipak lep automobil sa dizajnerskim ugledom na "mito" koji već postaje "trend seter" i drugim proizvođačima.Dakle bez brige.

Autor kamirae 23 Okt 2009, 20:23