
Američki "Dženeral Motors" (GM) namerava da iduće sedmice privremeno zaustavi proizvodnju terenskog automobila "hamer" (Hummer) u svojoj fabrici u Šrivportu u državi Luizijana (Shreveport).
Obustava proizvodnje će trajati sve dok GM ne uspe da okonča prodaju te robne
marke kineskoj kompaniji "Sičuan Tengdžong" (Sichuan Tengzhong Heavy
Industrial Machinery), saopštio je portparol "Hamera" Nik Ričards.
Za sada, međutim, nije jasno da li će GM u fabrici, u kojoj se proizvode
i pik-ap automobili marke "Ševrolet" (Chevrolet), otpuštati radnike.
Fabrika u Šrivportu, jedina u kojoj se proizvode automobili marke
"Hamer", nekada je zapošljavala oko 3.000 ljudi, a danas samo oko
700.
GM se prošle godine dogovorio sa kineskom firmom "Sičuan Tengzong" o
prodaji marke "Hamer".
Prema rečima Ričardsa, proizvodnja terenskih vozila "hamer" će biti
zaustavljena 19. januara, jer na tržištu ima dovoljno vozila te robne marke da
se održi prodaja dok se ne okonča ugovor sa kineskom firmom.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Hummer
Ni jedan hammer ne moze da uspe bez dizela...
Ustvari imaju oni neki dizel, 6.2, koji trosi vise od 20 litara na 100 km, ugradjuju ga i H1 i (mozda) u H2, ali im treba jedan 3.0 dizel sa oko 250 hp-a, tad bi H3 i, eventualno, H2 bio konkurentan.
h3 sa 3.7L razvija 242 ks i dosta je trom. sa slicnim dizelom bio bi jos gori, a razlika u potrosnju se nebi ni primetila (taj 3.7L trosi oko 14 litara kombinovane voznje)
isto vazi i za h2, njega ne moze spasiti manji dizel jer je on tezak 3 tone. h2 bi trebao biti ugasen jer za njega vise nema svrhe (nikad nije ni bilo) i kinezi trebaju da ozbiljnije razvijaju novi i manji h4