
Jeep Wrangler osvojio je i nagradu "Best New Car for Off-Roaders" koju dodeljuje vodeća američka online destinacija za kupovinu automobila Cars.com, a koju svaki mesec poseti 9 miliona zainteresovanih vozača i ljubitelja automobila.
"Ova prestižna nagrada Cars.coma još je jedna potvrda pozicije Jeep Wranglera kao vodećeg svetskog off-road vozila", rekao je Mike Manley, predsednik i izvršni direktor brenda Jeep u Chrysler Grupi LLC. "Nagrada dolazi u posebno uzbudljivo vreme za kupce koji traže ultimativni terenac, budući da je Four Wheeler magazin nedavno Wrangleru dodelio titulu najboljeg 4x4 vozila decenije i budući da je Jeep predstavio dva nova Wrangler modela na Auto Showu u Detroitu."
Izvor : Autosport.hr
Više o Jeepovim novitetima na Salonu automobila u Detroitu možete pročitati OVDE.
I to da je najbolji je diskutabilno... šta znači najbolji 4x4? Može da ide tamo gde drugi ne može - e pa nije, tu ga šije Landrover Defender. Sveukupno najbolji, ne bih rekao, verovano je Range Rover bolji terenac... Najviše nudi za uložene pare, hm teško, ima i onih koji nude više (npr Suzuki Grand Vitara, i sl.)...
Može samo da bude najbolji Američki 4x4 i ništa više...
Pa u čemu je onda najbolji?
U verziji "rubikon" se dobijaju of roud pneumatici, prilazni i silazni uglovi su veći od 40 stepeni, ima krute osovine i napred i pozadi sa velikim hodovima, međuosovinsko rastojanje je kratko, valjda ima zaključavanja sva tri diferencijala, reduktor u prenosnom odnosu 4:1, proizvodi ga kompanija koja je izumela of roudere, da nije bilo "vilisa", Saveznici ne bi uspeli da pobede...
Pazi ne sumnjam da je zaista dobar al' ajd kad smo krenuli sa tehničkim podacima... Landrover Defender 90 prilazni i silazni uglovi 47 stepeni, može da se vozi nagnut na stranu pod 35 stepeni, penje se i na 45 stepeni uspon, ima ground clearance 315mm, itd itd.
Poenta je da su glasili ljudi, ali prevashodno Amerikanci, koji osim Jeep-a drugo i ne znaju mnogo jer su "Amerocentrični". Pola od njih ne zna ni gde je Poljska na mapi, šta dalje da pričam...
@stefko
to je istorija
sada su mnogi u toj igri poput japanskih Tojote, Nisana, Suzukija i Subarua, zatim ih slede britanci koji imaju neosporan kvalitet ali preveliku cenu da bi se tako skupo vozilo stavljalo u exploataciju po bespucima a njihova suprotnost su ruska vozila koja imaju prihvatljivu cenu ali su im ostale karakteristike diskutabilne.
Namerno ne pomenjem nemacke proizvodjace koji su vise sminkeraj nego ozbiljna i upotrebljiva 4x4 vozila.
Ameri imaju problem sa odabirom koncepcije motora jer im vozila nemilo trose, gore nego Rusi mada imaju daleko atraktivniji dizajn i prilicno su upotrebljivi.
Dacija je osmislila dobar koncept(moje misljenje) ali ce mo videti sta ce trziste da kaze na to.
"Difender" je zastareo i ne prodaje se u Americi pa ne mogu njemu da dodele nagradu.
bez obzira na odlicne offroad mogucnosti range rovera njegov kvalitet je toliko los da nikako ne moze da bude na listi.
cim jeremy clarkson pravi sale na racun nekog britanskog proizvoda zna se koliko je "dobar"
bolja je LADA NIVA od svega ovoga nabrojanog..nijedno nece otici gdje ona moze..
buni me jedna stvar... nigde nisam video da se ovo "naj sposobnije terensko vozilo decenije" koristi za profesionalnu namenu od strane civilnih, vojnih ili pak policijskih sluzbi na nepristupacnim terenima. Obicno su to manje sposobna terenska vozila kao Land Rover, Toyota Land Cruiser, Mercedes G, Nissan Patrol...
Jbg, valjda profesionalci ne znaju sta valja.
Autor Stole 16 Jan 2010, 16:57