
Audi nastavlja svoju uspešnu storiju u anketi "Najbolji automobili 2010" koju je izveo magazin "auto motor und sport". Čitaoci su izglasali tri Audi modela - Audi A4, R8 Spajder i Audi Q5 - na prvom mestu u svojim kategorijama. Druga mesta za Audi A3, A6 i R8 Kupe su zaokružila ovaj izvanredan rezultat.
Ova tri prva mesta su po anketi čitalaca ponovo načinila Audi najuspešnijim
brendom. Audi R8 Spajder je ove godine pobedio u kategoriji kabrioleta. Rupert
Štadler, predsednik Upravnog odbora AUDI AG, je primio nagradu u Štutgartu. U
kategoriji "terenskih vozila" Audi Q5 je ostavio za sobom svoje
konkurente. Nagradu je preuzeo Mihael Dik, član Upravnog odbora za tehnički
razvoj u AUDI AG.
A u kategoriji "srednjih vozila" Audi A4 je nesporno broj jedan treći
put zaredom. Peter Švarcenbauer, član Upravnog odbora za marketing i prodaju u
AUDI AG je primio ovu nagradu u ime kompanije u Štutgartu.
Ovi impresivni rezultati su zaokruženi sa tri druga mesta. Čitaoci magazina ams
su izglasali Audi A3 na drugom mestu u kategoriji "niže srednje
klase", Audi A6 u kategoriji "gornje srednje klase" i Audi R8
Kupe u kategoriji "Sportski automobil".
Ovo je 34. put da je magazin "auto motor und sport" obavio ovu
anketu, sa skoro 100.000 čitalaca koji su glasali za 326 modela u 10 različitih
kategorija.
Izvor : Audi.rs
"auto motor und sport", a da umesto "und" stoji "and", pobedili bi Land Rover, Range Rover, i onaj sportski Land Rover.(ne znam tacno kako se zove, ne bitno).
Glasalo je 100000 Nemaca a njih barem 99000 vozi upravo Audi... Smeshno!
Šta audi? A zaboraviliMerdža, BMW, onaj precenjeni VW? Da Nemci voze samo Audi bilo bi super. Da 99000Nemaca voze Audi onaj njuihov direktor bi dobio infarkt od sreće... Onda bi se proglasili za brend milenijuma. I neka voze kad mogu da ga priušte.
Samo me čudi kako nigde ovaj put ne pobedi onaj Golf čuveni, i Polo za njim..... Interesantno!
Zašto Vas čudi izbor nemačkih čitalaca?
Zar ne vidite kako nas PR VW grupe bombarduje "vestima" u Srbiji putem skoro svih e-medija, a bogami i većine pisanih. Ako je urednicima naših media lakše da objave reklamne tekstove umesto da istraže kompletan događaj i objektivno nas o tome obaveste, šta očekivati od nemačkih urednika koji dobijaju mnogo više takvih tekstova, a znamo da im je auto industrija ponos nacije.
Ovaj tekst je došao iz Audija, a o VW uspesima u istom izboru ćemo čitati kada stigne i tekst iz njihovog PR tima.