
Automobilska industrija Japana dobila je još jedan težak udarac - i Honda je potvrdila da povlači pola miliona vozila širom sveta, zbog neispravnih vazdušnih jastuka.
Ta vest stigla je manje od 24 sata pošto je najveći proizvođač automobila na svetu, Tojota, objavila da će ponovo biti pregledano više stotina hiljada vozila zbog problema sa kočnicama.
Većina vozila obuhvaćenih odlukom Honde, kako javlja AP, nalazi se u Americi, a radi se o popularnim modelima Akord i Sivik iz 2001. i 2002. godine.
Japanski ministar saobraćaja Seidži Maehara pridružio se kritikama na adresu Tojote zbog toga što nije preduzela odlučniju akciju da ukloni kvarove na milionima njenih vozila.
Najnovija odluka Tojote odnosi se na 436.000 hibridnih automobila, od kojih je 200.000 prošle godine prodato u Japanu. Među njima je i najbolje prodavani model prijus sa hibridnim motorom na benzin i struju.
Vlasnici su se žalili da na neravnim putevima kočnice na Prijusu umeju da otkažu.
Dopisnik BBC-ja u Tokiju kaže da je najnovije povlačenje automobila nanelo još jedan težak udarac decenijama građenoj reputaciji Tojote kao proizvođača pouzdanih automobila.
Izvor : bbc.co.uk
Nema bolje firme od naše upokojene Zastave, oni nikad nisu nikog pozivali...
Sećam se pre 10-ak godina da je na ALEKU doslovce odpadao volan u vožnji pa su majstori tu nešto varili! Sigurno nema goreg automobila koji se prodavao kod nas od tog ruskog đebreta!!!!!
Bratori sta se desava sa japanskim automobilima??? I posle kazu da je Renault los automobil!!!!
Ja ne znam cemu toliko frka, ja bas cenim sto kompanije kao toyota i honda imaju integriteta da povuku automobile, meni je bitan kompletan odnos proizvodjaca prema kupcu, ovim dokazuju da su spremni progutati zabu u interesu musterija, svi automobili imaju probleme, nista nije savrseno, a meni recimo ovo ne dokazuje kako su honde ili tojote lose same po sebi...
Tako je. Cast nalaze da se ovakvi problemi priznaju i otklone.
Imate puno primera da proizvodjaci iz EU odbijaju da priznaju serijsku gresku na svojim vozilima, i sta, sada su oni kvalitetniji?
Setite se cuvenog 1.5 dCi motorra koji je imao probleme sa pumpom visokog pritiska oko 2004-2005. godine. Da li je to priznato kao fabricka greska?
Da li je Fiat priznao fabricke greske na milionima svojih vozila koje imaju probleme vezane za los kvalitet izrade? Govorim o problematicnim brisacima na Puntu Mk2 iz 1999. i 2000. godine, problemima sa otklucacanjem vrata u Grande Puntu, problemima sa letvom volana na GP...i da ne nabrajam dalje.
Toyotu ne bih kupio zbog drugih razloga, ali odnos prema kupcu je ipak posten.
Istraga u SAD ce pokazati da li su mozda prikrili probleme da bi ustedeli pare. Do tada, odnos prema kupcu je fer.
a amerikanci su mi baš pouzdani da rade istraživanja, u svakoj su čorbi mirođija kao da su oni bogom dani sve probleme da rešavaju!!!
...ne bih da propustim da pomenem riknjavanje turbine kod Peugeota 307 HDi na oko 70 hiljada km, kao i problem sa senzorom za pojas kod Fiat Stila
Imenjace u pravu si, meni su zbog ovoga samo jos vise podigli svoju reputaciju i pokazali svoju moc.
Povuci toliko miliona vozila i to u ovom vremenu ekonomske krize???
To mogu samo najjaci.
Negde sam napisao, a to i dalje tvrdim: Toyota je prethodne dve godine NO.1 proizvodjac na svetu, a bice to i ove.