home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Predsednik japanske autokompanije "Tojota" Akio Tojoda pristao je da svedoči pred američkim zakonodavcima, sledeće sedmice, i odgovori na pitanja o zabrinutostima u vezi sa bezbednošću vozila koje proizvodi njegova kompanija.

Tojoda je izjavio da želi da iskreno objasni propuste u kontroli kvaliteta u "Tojoti", preneo je Glas Amerike. Japanski ministar za transport Seidži Maehara pozdravio je Tojodinu odluku da svedoči, ali ga je ukorio zato što je prethodno saopštio da to neće učiniti.

U međuvremenu, japanski šef diplomatije Kacuja Okada izjavio je da se nada da će "Tojota" povratiti poverenje potrošača širom sveta.

On je takođe naglasio da japanska vlada podržava „Tojotu” pošto bi, kako je rekao, „iako se radi o jednoj kompaniji, njen slučaj mogao da postane pitanje od nacionalnog značaja”.

Izvor : Danas.rs



čitanja : 922



Komentari

,,Tojoda je izjavio da želi da iskreno objasni propuste u kontroli kvaliteta u "Tojoti"

Ovo je već nešto ozbiljno. Jedno je kada te kvar iznenadi, desilo se, radeli su delovi godinama i odjednom se pokvarili, niko nije mogao to da predvidi, ali drugo je kada kvarovi nastaju usled propusta kontrole kvaliteta... drugim rečima usled nesavesnosti.

Autor MasterHaosis 20 Feb 2010, 04:12

Toyota i Lexus ce i posle ovoga ostati jedan od najpouzdanijih marki automobila.I njihovo priznanje pokazuje koliko ozbiljno shvataju vodecu ulogu u autoindustriji.To sto drugi ne priznaju greske,ne znaci da nemaju propuste u prozvodnji.

Autor monk 20 Feb 2010, 11:14

kako neki ljudi ne shvataju da je ovo namerno bilo izazvano, to nije slučajna greška ,,propust pri kontroli kvaliteta" pa to je namerno. Možeš da imaš propust kod određenog broja, ali kod pola milion, nije to propust, to je nemar da skoro sve vrste automobila budu obuhvaćene!
haha evo ljudi objasniću vam najlakše kako to ide.
ja vam bacim bombu u kuću i raznesem vas sve, i posle dođem, i počnem da čistim sve što sam razneo. I ljudi kao vi ima da kažu: ,,lele svaka mu čast! Vratio se da počisti, ostali mafijaši kad bace bombu, pobegnu što dalje, a on se vratio, priznao grešku i sve je počistio! To je naš heroj!" A što sam namerno bacio bombu niko ne gleda, to nema veze. I sad ostali mafijaši i nemafijaši, po mom uzoru treba da bacaju bombe, da uništavaju, a posle da dođu da čiste i da priznavaju greške.
E tako i u ovom slučaju, sad sve marke treba da prate Tojotu pošto je veličate, znači isto tako sad i Mercedes, BMW, Audi, VW, Škoda, Mazda, Ford i ostali da ne nabrajam sad, svi trebaju namerno da prave propuste, i da opozivaju po pola miliona, milion automobila, još više, da se takmiče ko će više da opozove, samo da bi ih pojedini ljudi veličali kako imaju hrabrosti da na vreme krize opozovu toliki broj vozila! I da ih još inspirišu da još više rade tako!
Ali pazi, nema u Americi tako, njih ne iteresuje to što se priča po auto blogovima, nego ajde ti lepo pred Kongres, pa objasni šta imaš.
I to ne samo za Tojotu, nego za bilo koju marku treba da se radi! Apsolutno bilo koju, i običnu i premijum! Mora neki red da se uvede! Ali jedan red da važi za sve, pa i za američka vozila, za njih pogotovo!

Autor MasterHaosis 20 Feb 2010, 12:14

Ma kakva Tojota-Hjundai i KIA ce vrlo uskoro postati najpouzdaniji brendovi,ako vec i nisu.

Autor milan 20 Feb 2010, 12:18

Greska moze biti namerna ili nenamerna,tj. nesto moze biti ucinjeno namerno ili iz nehata.Koliko vidim ovde niko nije pominjao nameru u ostvarivanju ovakve posledice.Sto se tice postavljanja takve teze,to moze da se primeni na situacije na Balkanu,a ne u japanskoj kulturi.Japan je zemlja,koja i pored toga sto spada u visoko razvijene zemlje,spada u grupu zemalja sa najnizom stopom krimilatiteta,posto je zasnovana na velikom uticaju drustvenih,moralnih normi, a ne samo na ustavnim i zakonskim normama.Takva svest je prosirena na sve oblasti drustvenog zivota, pa i na proizvodnju,narocito automobila.Imam iskustva sa dosta automobila razlicitih marki-nemackim, francuskim,japanskim, juznokorejskim.Odredjena saznanja imam od drugih ljudi, ali sam se u najvecem broju, kao i drugi, vozio.U najvecem broju sam vozio nove automobile,nisam od onih koji je vozio polovni golf II ili polovni BMW 3 serije, pa da donosim zakljucke na osnovu tog iskustva.Toyota,jeste jedan od najpouzdanijih automobila koje sam ja vozio.Normalno da ima mane-karoserija bi mogla biti bolja,materijali isto tako,ali kad se govori o pouzdanosti..

Autor monk 20 Feb 2010, 13:27

Sto se tice pouzdanosti koncerna KIA i HYUNDAI, nije losa za nekog ko je do 2000.god. pravio onakve automobile-da ne pominjemo.Ali zavrsna obrada,materijali...tu mora jos da uce.

Autor monk 20 Feb 2010, 13:31

monk, odlično! Uživao sam dok sam čitao ovo sa razumevanjem!

Autor MasterHaosis 20 Feb 2010, 14:27

treba da uradi harakiri

Autor gagiNBG 20 Feb 2010, 23:58

hahah..amiricka prica....ispada jos da su americka vozila bolja od japanskih (kvalitetnija)....mozda u ocima americkog potrosaca..sto je i bila poenta

Autor nikokaoja 23 Feb 2010, 11:33