home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kompanija Trajal iz Kruševca očekuje da će potpisati ugovor sa italijanskim Fijatom o isporuci guma za automobil „punto”, koji se proizvodi u Kragujevcu.

Kako je aganciji Beta rečeno u Trajalu, testovi u istraživačkom centru Fijata u Baloku potvrdili su da Trajalove gume zadovoljavaju tražene performanse na mokroj podlozi, a u Boru će biti obavljeno i testiranje guma na habanje.

Direktor prodaje Trajala Nebojša Đenadić rekao je da će nakon te provere uslediti i konačno eksterno testiranje guma na kočenje na mokroj podlozi i habanje u jednom institutu u Kelnu.

„Završetak svih provera očekuje se do polovine maja, a do potpisivanja ugovora sa Fijatom moglo bi doći početkom juna”, kazao je Đenadić.

Prema njegovim rečima, trenutno se testira samo guma T-400 koja će se ugrađivati u „punto” koji se sklapa u Kragujevcu, što znači da će ugovorene količine iznositi 40.000 guma godišnje, ali da će se kasnije ugovor proširiti i na druge modele.

Prema ranijim najavama, Trajal bi trebalo da Fijatovim fabrikama isporučuje i do milion guma godišnje.

Trajal korporacija privodi kraju i montažu konfekcioner mašine i pet presa koje je u septembru prošle godine za 2,5 miliona evra kupio od nemačkog Krupa, a uvodi i evropski automobilski standarda kvaliteta ISO TS 16949.

U Kompaniji Trajal u četvrtak je počela da radi i fabrika teretnih guma i prve količine vulkaniziranih guma biće proizvedene sutra.

Prema navodima poslovodstva, ova kruševačka kompanija je u prva dva meseca ove godine, pretežno u Nemačku, Francusku i Englesku, izvezla više od 60.000 guma, čija je vrednost oko 900.000 evra, a isto toliko prihoda ostvareno je i na domaćem tržištu.

Ukupna realizacija proizvoda iz Trajalovih pogona u tom periodu iznosi oko tri miliona evra, što je, tvrdi poslovodstvo, tri puta više nego u prva dva meseca prošle godine.

Trajal korporaciju je u novembru 2006. godine za oko 12 miliona evra kupila bugraska kompanija Brikel EAD uz obavezu da u prvih pet godina u firmu investira 25 miliona evra.

Dosadašnje investicije iznose oko sedam miliona evra, a većinski vlasnik je najavio da će, i pored teškoća u poslovanju, do kraja godine realizovati dve trećine investicionog programa.

Autor : Beta.rs



čitanja : 1330



Komentari

Znam za problem Trayala i njihovog sumanutog sindikata, koji kao da nije cuo da je kriza u celom svetu i da je dosta fabrika te vrste zatvoreno. Sta god da su im "Bugari" i pored krize dali, sindikalci su samo jos vise "zevali". Bojim se da ce ta fabrika na kraju da "pukne", osim ako ih pre toga ne spasi ovaj posao sa fiat-om.

Autor Moron 21 Mar 2010, 14:35

60.000 guma za 900.000 evra, znaci 15 evra jedna guma. Kakve li su to gume da mi je znati...

Autor Damko 21 Mar 2010, 22:48

Naravno da ce da pukne da je ostala ZASTAVA i da su sklopili ugovor sa ZASTAVOM gume bi kostale realno a ne ovo ZASTAVU nam prodali za Dzabaka i fabrike koje su pravile delove za ZASTAVINA VOZILA pucaju jer nerade nestade nam fabrika sve se dovozi iz italije i samo se SKLAPA u Srbiji to jest Kragujevcu nebi me cudilo da jos neka fabrika klekne pred Fiatom koja proizvodi branike ili jos tako nesto pa ce i branik da kosta 2000dinara....A cena vozila ce da ostane ista ko da se dovozilo iz italije lepo nas unistavaju.....

Autor Srbin 21 Mar 2010, 23:13

Stvarno, pa valjda kada se budu ugradjivali domaci delovi i automobili ce biti jeftiniji...

Autor Dejan 22 Mar 2010, 09:06

naravno ali fiat je kupijo ZASTAVU da bio zaradijo pa zaradjuje na sve moguce nacine auto po istoj ceni sa nasim delovima(Jeftinim za dzabaka koji kostaju)i auto sa italijanskim po istoj ceni......Ma najbolje je sada kupiti LADU i vise ima u autu i veci je auto i bolji po istoj ceni!!!!!

Autor Srbin 22 Mar 2010, 16:09

@Srbin- Pise se "kupio" i "zaradio".
Bez ljutnje, covek uci dok je ziv.

Autor Mikelangelo 22 Mar 2010, 16:13

Brzo pisem pa nemogu da gledam na greske,a i radim...

Autor Srbin 22 Mar 2010, 16:55