
Očekuje se da prodaja novih automobila u Italiji padne za 10 do 20 procenata u aprilu, pošto je okončan vladin program podsticanja prodaje vozila, izjavio je Lorenco Sistino, izvršni direktor robne marke "Fijat automobili" koja posluje u okviru "Fijat grupe."
Početkom ove godine italijanska analitička grupa
"Promotor" upozorila je da će domaće tržište početi da se smanuje od
aprila, pošto su pale zalihe porudžbina iz perioda vladinih subvencija, koje su
obustavljene krajem 2009. godine, prenele su agencije.
Sistino je podsetio da se isto dogodilo i na drugim tržištima na kojima su
ukinute subvencije, a da je na nemačkom, na primer, u martu zabeleženo
smanjenje isporuka od 26,5 odsto, u odnosu na isti mesec prošle godine.
U martu je prodaja vozila u Italiji porasla 19,6 odsto u odnosu na isti mesec
2009, zahvaljujući porudžbinama koje su plasirane kada su povoljni uslovi
nabavke automobila još bili na snazi.
Sistino je u razgovoru sa novinarima u utorak, na prezentaciji nove "alfa
romeo đulijete" u Baloku, glavnom poligonu za testiranje novih vozila
"Fijat grupe", procenio da će italijansko tržište automobila ove
godine dostići 1,7 do 1,8 miliona jedinica, u poređenju sa 2,16 miliona u
prošloj godini.
Šef "Fijatovog" odeljenja za izradu putničkih automobila je kazao da
bi najnoviji model "đulijeta" sa petoro vrata trebalo da doprinese
oživljavanju 100 godina starog brenda "Alfa Romeo".
Cilj je da se proda 100.000 "đulijeta" godišnje od 2011, kada se
očekuje oživljavanje tržišta, rekao je direktor "Alfe" Herald Vester.
On smatra da čitav brend "Alfa" može da računa na ukupnu prodaju oko
120.000 vozila u Evropi ove godine, imajući u vidu da je lane u svetu
isporučeno 110.000 vozila, uglavnom na evropsko tržište.
"Tome će značajan doprinos dati "đulijeta", rekao je Vester.

Izvršni direktor "Fijat grupe" Serđo Markione izjavio je u januaru da
brend "Alfa Romeo" nije za prodaju, već da se radi na izradi nove
strategije za tu poznatu robnu marku za izradu sportskih automobila.
Nova "đulijeta", sa motorom 1,4 litara i 120 konjskih snaga, koja će
se u Italiji prodavati za oko 20.000 evra, može da računa na isporuku oko 40.000
jedinica ove godine u Evropi, smatra Vester.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Alfa Romeo
VEZANE VESTI:
Alfa Romeo Giulietta na Salonu u Ženevi
VIDEO : Alfa Romeo Giulietta na Autocar probi
Alfa Romeo Giulietta : dva nova videa i cene u Nemačkoj
ne znam da li je lepsa u crvenoj ili beloj boji!!
pocecu da igram loto zbog ovog auta :-D
Priznati se mora. Lepa je "kao slika" ( vise zadnji deo, dok je prednji vec vidjen ).
Jesi li video tek unutra kako je lepa?
http://carplace.virgula.uol.com.br/alfa-romeo-giulietta-confira-todos-os-detalhes-em-fotos-em-alta-resolucao/
@Carobnjak
Pogledao sam slike. Dopadaju mi se resenja enterijera, posebno instrument tabla i ona "rebra" na sedisitima, ali gornji deo centralne konzole ( kod ventilacije ) mi se bas i ne dopada.
Po meni, crvena boja spolja jos super lezi. A vidim da ima i verziju sa panoramskim krovom, skoro kao moj. Jos malo pa karavan :)
@Moron
meni se svidja unutrasnjost jer je postignut kompromos ekskluzivnosti i jednostavnosti, sto je skoro nemoguce :)
@Carobnjak
Dok se vosis kolima, sve sto vidis je ta unutrasnjost i jako je bitno da se ona dopadne coveku. Vlasnik mora da bude srecan ili ce imati gadan problem sa sobom, a ova alfa unutra pruza preduslove za tu vrstu srece
Meni je ovo Bravo sa Alfa znakom...mozda je samo opticka varka! :)
@Moron
i spolja i iznutra, a tek u voznji...
Mada, iskreno, pre bih uzeo moj Bravo, totalno me je sludio... :)
I on ima rebrasta sedista i prelepu unutrasnjost:
http://www.fiat.rs/code/navigate.php?Id=20&action=gallery&model_id=2
@Mungosss
dobrodosao u italijanski klub! :)
Delta vise lici na Bravo od ove Alfe ali im je svima Bravo osnova, zna se :)))
Ova Alfa nije na platformi Brava, vec na novoj Fiatovoj platformi od lakog visoko napregnutog celika sa aluminijumskim multilinkom pozadi.
A zbog savrsenog spoja stila, karaktera, tehnoloskih dostignuca i bogate istorije Alfa se vozi u svojoj klasi.
Izgleda da to Italijani ipak najbolje znaju
@balkanboy
radjena je na paltformi "C-EVO" koja je nastala modifikacijom C platforme (compact) koja je upotrebljena za Stilo/Bravo/Delta...
lepo lepo....suncan dan..muzika...no stresss...i samo voznja....kapa dole
P.S samo da izdrzi
Giulietta je prvi auto koji koristi "C-EVO" platformu koja je evolucija prethodne i u mnogo cemu naprednija sto ce ciniti ovaj auto najboljim u klasi a mozda i sire.
Reci da je to isto je malo pojednostavljivanje stvari.
U svakom slucaju mislim da se razumemo.
Ima jedan problem sa ovim Bravom!! Ja kad bi ga kupovao ne bih mogao da se odlucim dali da uzmem crni,crveni ili srebrni!! Sta mislis Carobnjak???