home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Očekuje se da prodaja novih automobila u Italiji padne za 10 do 20 procenata u aprilu, pošto je okončan vladin program podsticanja prodaje vozila, izjavio je Lorenco Sistino, izvršni direktor robne marke "Fijat automobili" koja posluje u okviru "Fijat grupe."

Početkom ove godine italijanska analitička grupa "Promotor" upozorila je da će domaće tržište početi da se smanuje od aprila, pošto su pale zalihe porudžbina iz perioda vladinih subvencija, koje su obustavljene krajem 2009. godine, prenele su agencije.
Sistino je podsetio da se isto dogodilo i na drugim tržištima na kojima su ukinute subvencije, a da je na nemačkom, na primer, u martu zabeleženo smanjenje isporuka od 26,5 odsto, u odnosu na isti mesec prošle godine.
U martu je prodaja vozila u Italiji porasla 19,6 odsto u odnosu na isti mesec 2009, zahvaljujući porudžbinama koje su plasirane kada su povoljni uslovi nabavke automobila još bili na snazi.
Sistino je u razgovoru sa novinarima u utorak, na prezentaciji nove "alfa romeo đulijete" u Baloku, glavnom poligonu za testiranje novih vozila "Fijat grupe", procenio da će italijansko tržište automobila ove godine dostići 1,7 do 1,8 miliona jedinica, u poređenju sa 2,16 miliona u prošloj godini.
Šef "Fijatovog" odeljenja za izradu putničkih automobila je kazao da bi najnoviji model "đulijeta" sa petoro vrata trebalo da doprinese oživljavanju 100 godina starog brenda "Alfa Romeo".
Cilj je da se proda 100.000 "đulijeta" godišnje od 2011, kada se očekuje oživljavanje tržišta, rekao je direktor "Alfe" Herald Vester. On smatra da čitav brend "Alfa" može da računa na ukupnu prodaju oko 120.000 vozila u Evropi ove godine, imajući u vidu da je lane u svetu isporučeno 110.000 vozila, uglavnom na evropsko tržište.
"Tome će značajan doprinos dati "đulijeta", rekao je Vester.

Izvršni direktor "Fijat grupe" Serđo Markione izjavio je u januaru da brend "Alfa Romeo" nije za prodaju, već da se radi na izradi nove strategije za tu poznatu robnu marku za izradu sportskih automobila.
Nova "đulijeta", sa motorom 1,4 litara i 120 konjskih snaga, koja će se u Italiji prodavati za oko 20.000 evra, može da računa na isporuku oko 40.000 jedinica ove godine u Evropi, smatra Vester.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Alfa Romeo

VEZANE VESTI:

Alfa Romeo Giulietta na Salonu u Ženevi

VIDEO : Alfa Romeo Giulietta na Autocar probi 

Alfa Romeo Giulietta : dva nova videa i cene u Nemačkoj 



čitanja : 1474



Komentari

ne znam da li je lepsa u crvenoj ili beloj boji!!

pocecu da igram loto zbog ovog auta :-D

Autor Nedjo 14 Apr 2010, 20:12

Ja bih uzeo crnu ili tamnosivu...

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 20:21

Priznati se mora. Lepa je "kao slika" ( vise zadnji deo, dok je prednji vec vidjen ).

Autor Moron 14 Apr 2010, 21:03

Meni je bas prednji deo lepsi...

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 21:05

Jesi li video tek unutra kako je lepa?

http://carplace.virgula.uol.com.br/alfa-romeo-giulietta-confira-todos-os-detalhes-em-fotos-em-alta-resolucao/

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 21:06

@Carobnjak
Pogledao sam slike. Dopadaju mi se resenja enterijera, posebno instrument tabla i ona "rebra" na sedisitima, ali gornji deo centralne konzole ( kod ventilacije ) mi se bas i ne dopada.
Po meni, crvena boja spolja jos super lezi. A vidim da ima i verziju sa panoramskim krovom, skoro kao moj. Jos malo pa karavan :)

Autor Moron 14 Apr 2010, 21:13

@Moron
meni se svidja unutrasnjost jer je postignut kompromos ekskluzivnosti i jednostavnosti, sto je skoro nemoguce :)

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 21:16

@Carobnjak
Dok se vosis kolima, sve sto vidis je ta unutrasnjost i jako je bitno da se ona dopadne coveku. Vlasnik mora da bude srecan ili ce imati gadan problem sa sobom, a ova alfa unutra pruza preduslove za tu vrstu srece

Autor Moron 14 Apr 2010, 21:26

Meni je ovo Bravo sa Alfa znakom...mozda je samo opticka varka! :)

Autor Mungosss 14 Apr 2010, 21:28

@Moron
i spolja i iznutra, a tek u voznji...
Mada, iskreno, pre bih uzeo moj Bravo, totalno me je sludio... :)
I on ima rebrasta sedista i prelepu unutrasnjost:

http://www.fiat.rs/code/navigate.php?Id=20&action=gallery&model_id=2

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 21:29

@Mungosss
dobrodosao u italijanski klub! :)
Delta vise lici na Bravo od ove Alfe ali im je svima Bravo osnova, zna se :)))

Autor carobnjak 14 Apr 2010, 21:33

Ja tu ne bi ništa menjao.

Autor automobi.li 14 Apr 2010, 22:12

čarobnjak, ovo je več nešto dobro! Sviđa mi se...

Autor MasterHaosis 15 Apr 2010, 00:43

Ova Alfa nije na platformi Brava, vec na novoj Fiatovoj platformi od lakog visoko napregnutog celika sa aluminijumskim multilinkom pozadi.
A zbog savrsenog spoja stila, karaktera, tehnoloskih dostignuca i bogate istorije Alfa se vozi u svojoj klasi.
Izgleda da to Italijani ipak najbolje znaju

Autor balkanboy 15 Apr 2010, 01:40

@balkanboy
radjena je na paltformi "C-EVO" koja je nastala modifikacijom C platforme (compact) koja je upotrebljena za Stilo/Bravo/Delta...

Autor carobnjak 15 Apr 2010, 06:37

lepo lepo....suncan dan..muzika...no stresss...i samo voznja....kapa dole

P.S samo da izdrzi

Autor nikokaoja 15 Apr 2010, 10:18

prelep auto..stvarno kada ga italijan stilizuje...nema greske

Autor nikokaoja 15 Apr 2010, 10:23

Giulietta je prvi auto koji koristi "C-EVO" platformu koja je evolucija prethodne i u mnogo cemu naprednija sto ce ciniti ovaj auto najboljim u klasi a mozda i sire.
Reci da je to isto je malo pojednostavljivanje stvari.
U svakom slucaju mislim da se razumemo.

Autor balkanboy 15 Apr 2010, 12:56

Ima jedan problem sa ovim Bravom!! Ja kad bi ga kupovao ne bih mogao da se odlucim dali da uzmem crni,crveni ili srebrni!! Sta mislis Carobnjak???

Autor ALEKSANDAR BG 15 Apr 2010, 14:30

@ALEKSANDAR BG
uh brate, crni bez razmisljanja!
Na drugom mestu tamnosivi metalik, pa srebrni...

@balkanboy
nije isto ali je to samo modifikovana stara a ne nova platforma...

Autor carobnjak 15 Apr 2010, 15:32

Harald Wester, nel sua lunga conferenza stampa, ha sottolineato i grandi sforzi profusi nella realizzazione della nuova piattaforma C Evo, qui al debutto con Giulietta, ma destinata a diventare la vera spina dorsale per le future auto del gruppo

Autor balkanboy 15 Apr 2010, 19:52