
Škodina prodaja u maju nastavila je da raste da bi dostigla 65.349 vozila (10% više u poredjenju sa prošlom godinom), i novi rekord kao najbolja prodaja u ovom mesecu u istoriji kompanije.
Ukupna prodaja u ovoj godini porasla je za 16% do ukupnih 307.427 prodatih vozila, a prodaja je rasla na svim tržištima. Kao i u prošlim mesecima tako i u maju Škodino najprodavanije vozilo je i dalja Octavia (26.967 vozila +16.7%). Takodje velika je potražnja za Superbom (9.217 vozila + 193,3%) i Yeti (4.266 vozila preko 500%).
Izvor : Škoda.co.rs
Oktavija je čudo, zaista.
1,8 TSI u Elegance opremi sa ESP-om, metalik bojom i par dodataka košta 20k, što je za konkurenciju potpuno nedostižno.
Čestitan i VW-u i Česima na takvom autu!
Ne čudi. Kvalitetom su potpuno na istoj ravni (ako ne i bolji od većine) sa ostalim evropskim proizvođačima, a ima ili bolje karakteristike i opremu za iste pare... Jedino me nervira što uporno daju samo 2 godine garancije.
Jedan moj drug je skoro kupio ovakvu Oktaviju u limuzinskoj varijanti, sa 1.9tdi motorom. Extra auto, u ravni sa Insignijom a definitivno bolji od Exea i Mondea
Slazem se da je unutar VW grupe najracionalnije kupiti skodu. Mada, nije ni ona baš "džabe" ako uzmeš solidan motor ( TSI ili CR TDI ) i "pripadajuću" opremu. Jer, takva škoda ipak košta kao većina vozila iste klase, a od nekih možda i više.
Inače, jedno u gornjoj vesti ne razumem, ako je prodaja Yeti-ja u maju porasla za preko 500%, tj. na 4.266 vozila, ispada da su u prethodnom mesecu prodali samo 853 komada?
Baš razmišljam, ali realno ne mogu da setim koji bi auto mogao da stane na crtu toj Oktaviji TSI, taman i da je 5k skuplji od nje.
Pade mi na pamet Laguna 2,0 Turbo, ali ona je samo mrvicu jača (manje od 20KS), a najmanje toliko teža, tako da nema bolje performanse (ne zaboravite da ovaj TSI ima PRAVIH preko 180KS!)
Tako da...VW sa ovom modelom Oktavije ubija praktično ceo podsegment D segmenta.
Ako je neko pomislio na Accorda - to je smešan auto u odnosu na ovu Oktaviju, a o ceni nema svrhe pričati...
Neša
meni "ni u džep, ni iz džepa", ali ti znaš da svaka octavia ima Wheelbase od 2578 mm. "Unutra"-to je "komfor" golf-a i ne vidim kako to porediti sa lagunom, accord-om i sl. vozilima koja zaista pružaju komfor.
Inače, koliko je meni poznato, 1.8 TSI ima 160 ks i ne znam kako ti onda laguna 2.0 turbo navodno ima "samo 20 ks više", kada ona ima 205 ks. A kako ta laguna ide 232 km/h, to je i nešto brža nego octavia 1.8 TSI...
@Neša
Octavia je konkurent Civicu i Golfu a ne Accordu!!!
Kad cete vise nauciti ko gde spada, a bas nije tesko... :)))
carobnjak, Octavija ima tako dobro iskorišćen prostor da opušteno ne da konkuriše - nego ubija donji podsegment D segmenta.
Osim toga, 1,8 TSI ima znatno više od 160 KS, pogledajte malo merenja, a realne performanse, pa ćete videti i sami.
Jeste da Laguna ima veći međuosovinski razmak i pripada D segmentu, ali realno ne nudi više, a i taj 2,0 turbo motor je kršina u odnosu na TSI.
To je najobičniji zastareli motor kome je dodata turbina, troši daleko više od ovog TSI.
Nedavno sam pogledao cenu te Lagune i zaista nije skupa, (oko 2k više od Oktavije) ali bihčak i za istu cenu pre uzeo Oktaviju.
A drugi se ni ne vide...
@Neša
jeste, Octavia je veca od vecine konkurenata ali NE pripada D segmentu! Deli platformu sa Golfom a od njega je cak jeftinija!?!
Jasno da je Octavija C segment, ali šta ja imam od toga što je recimo Accord (inače moj bivši ominljeni auto) D segment, kada je u svakom pojedinačnom detalju slabiji od Octavije?
U Accord se na zadnje sedište jedva ulazi, a i kada uđeš - vrlo je tesno...
O motoru da ne pričam, jeste to solidni i-VTEC, bolji nego stari DOHC VTEC iz prethodnog modela, ali sve su to igračke u odnosi na TSI...
@Neša
slazem se, sve je to ok ali ne treba brkati klase! Octavia je sigurno najbolji izbor u C segmentu...
Evo mali dokaz ko su joj konkurenti:
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/ford-renault-skoda-drei-kombis-im-vergleichstest-1392976.html
Koncept gde na medjuosovinski razmak automobila nizeg segmenta namaknes samo veci gepek da bi auto delovao kao da je iz vise klase je principijelno isto sto rade i Ganeri po BG-u kad na motor Spaceka stave svoju prikolicu sa tockovima.
A bazicni podaci koji se stavljaju u katalog automobila (boja, ubrzanje 0-100 i potrosnja/100km) su za zene i muskarce sa nerazvijenim mozgom.
@Nesa
Uzmi neko hladno picence i gledaj malo fudbal, odmori mozak. ;)
Veliko međuosovinsko rastojanje, u odnosu na segment kojem pripada neki automobil, danas vrlo često ne obezmeđuje komfornu unutrašnjost. Primeri: Clio 3, Megane 3, Honda Acord...
Tako da Accord nije komforniji od Octavie ;)
Neso,
Jesi li ti sedao u octaaviu i osetio njen "komfor"? Seo si i pozadi? Probao si njena kao kamen tvrda sedista? Sta mislis o stubu volana izmedju kolena?
O cemu ti pricas? Ta kola su sve, samo ne komforna.
Motor 1.8 TSI jeste odlican, ali to ne moze da resi objektivne slabosti octavie ...
Opet se neko setio da poredi Accord i Octaviju...
Gde je kako kaze Accord smesan hehehe...
Koliko samo ima duhovitih ljudi a da oni to i ne znaju...
Cestitam Skodi na prodaji, jer je to svakako dobra vest...
Panchev9
Znao sam da ces iz crne zemlje na one reci "bogohuljenja" ustati :)))
@Moron
Svaki komentar za Ostaviju yi je odlican... Ni manje ni vise...
:)
Jeste samo odmah posto sam usao seo na stolicu...
Sto kazu crnogorci - da odmorim...
Ovakve ideje i poredjenja su za svaku rubriku: verovali ili ne...
Neko je ostavio link na test 1,4 TSI.
I taj motor ima znatno veću snagu od deklarisane, ali ovaj 1,8 TSI ubija načisto.
To je ISTI motor kao u Golfu GTI, samo malo skraćen i zato nešto slabiji, ali celokupna tehnika je identična.
Inače, Accord jeste smešan auto u odnosu na ovu Octaviju, i po motoru, i po prostoru, i po kvalitetu materijala, ko god tvrdi suprotno, taj nije vozio oba auta. Provozajte malo oba pa vidite.
Podvlačim da se radi o 1,8 TSI Elegance Oktaviji, a ne o nekim pasulj-varijantama koje ima komšija Pera...
@Neša
da li si imao cast da se vozis u Accordu 2.4?
O kakvim ti materijalima pricas?!?
@Moron
Zasto koristis izraz "wheelbase" kada mozes reci "osovinsko rastojanje".
Ne 2,4 nego sam vozio 2,0 i-VTEC, ali situacija je po pitanju unutrašnjosti jednaka...
Motor ispod 3500 rpm je mrtav, jeftina plastika na sve strane, preglednost katastrofa, a nazad ima mesta samo za decu...
I onda kažemo da je to auto D segmenta.. jeste ali u Diznilendu... :)
Deco, mere i brojevi kojima se vi bavite su jedno, ali ISKORIŠĆENOST i STVARNOST nešto sasvim drugo....;)
@Neša
pretpostavio sam da nisi jer u suprotnom ne bi nikada napisao ovakav VIC!
Ovo je za Skodu ( i za sve Nemce!) svemirski brod!!!
http://www.honda.hr/automobili/includes/popup.asp?url=../Administration/upload/Images/Large/accord2008_gallery12_v.jpg
@Neša
pitanje za tebe: ako je Octavia bolja od Accorda zasto je 1.8TSI skoro 50% jeftinija ( 10000 eura) od Accorda 2.4 ?
Jel zato sto ima skuplje materijale? Stvarno si dete!
carobnjak, dete si ti i to poveliko, varujem da ja i bukvalno mogu da nudem otac većini ovde (imam 44 godine)
Elem, cena Honde je sada potpuno besmislena zbog toga što je skup jen a i Mišković ima mnogo veću ugradnju nego Čačani.
Ali i bez toga, Accord jednostavno ne može da parira ovom autu.
To je samo veća kutija lima od spolja, ali sve na njemu je slabije od Oktavije. Cena može da bude i 40k, to samo povećava besmisao kupovine tog auta.
Octavia 1,8 TSI elegance nema nikakvu konkurenciju i u svom segmentu, i za 5-6k više...
@Neša
kad je budes probao onda se javi, ok?
Ja sam imao cast tako da znam sta pricam.
O enterijeru nema potrebe da pisem...
P.S. cene su za nemacko trziste, vidim da bas nisi obavesten!
Jel se i tamo Miskovic ugradjuje?!?
http://www.honda.de/content/automobile/modelle_accord_limousine_technische_daten.php
Cene Octavie u Nemackoj:
http://www.skoda.de/index.php?e=348-9-5-9-1
Slobodno uporedi!
Ima li neko ko uređuje ovaj blog?!?
KAKVE VEZE imaju cene za ovo ili ono tržište, ja poredim ta dva auta po ONOME ŠTA DAJU KUPCU i kažem da je onaj koji je jeftinji bolji, a ti kažeš da je onaj koji je skuplji zapravo JOŠ SKUPLJI i samim tim bolji?!?
Pa u tome nema nikakvog smisla...Mi ovda raspravljamo valjda kao kupci, a ne kao prodavci pa da želimo da auto budu što skuplji...
Accord 2,0 je SMEŠAN auto u odnosu na Oktaviju 1,8 TSI, ne bih ga pogledao i da ima istu cenu..
Jednostavno slab, plastičan, sa malo prostora iznutra, a prevelik od spolja
To je poenta...
@Neša
cene su uglavnom iste u svim zemljama Evrope, to sam naveo posto ti sumnjas u Miskovica!
Postujem tvoje godine ali bas zato mislim da si veoma nezreo jer prvo poredis 2 modela sasvim razlicitih klasa, kao drugo apsolutno ne pratis autotrziste i veoma si tanak u automobilskom znanju, o ostalim razlikama ne bih da diskutujem...
Nećeš da diskutuješ zato što nemaš tri čiste o automobilima :)
Deco, prvi put sam na ovom sajtu i vidim da se lepo zabavljate, gutate tehničke podatke, dimenzije vozila itd...
Sve je to lepo, ali VOŽNJA je nešto sasvim drugo i TEK TAD se vidi šta neki auto zaista daje...
Zato vam predlažem da više vozite, a manje da gutate tehničke podatke - i stvari će vam biti mnogo jasnije...
@Neša
Predlazem da se prijavis u kviz: "SAM PROTIV SVIH" ali nemoj da biras automobilske teme jer ces da padnes... :)))
P.S. do pre petnaestak godina Skoda nije umela da napravi ni prosecan automobil a ne vrhunski... Svaka cast na napretku ali to su cinjenice!
Oktavija je proglašena za najbolji porodični auto, accord 2.4 daje performanse kao oktavija 1.8
Oktavija je kraća od accorda, a nema komfor kao oktavija, kod accorda je sva dužina u haubi i gepeku, a kabina manja od oktavije. O čemu pričate, ŠKODA je majka
@Dejan L
i ti si prolupao? Od vrucine ili zbog fudbala? :)))
Samo za vas, jos jednom, pogledajte gde na kom nivou je Octavia:
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/ford-renault-skoda-drei-kombis-im-vergleichstest-1392976.html
Mislim da je ovde Miskovicev covek, imam 1 pitanje, koliko kosta accord? Vredi li te pare? Naravno da ne, navodno je duzi i klasa vise od oktavije, a kabina glupava ko neki radio cd za kucnu policu za ispod tv-a
@ carobnjak
Oktavija nije D klasa vec sedan C klase, kao sto je to bora, vento, jetta, kako god da se zove, accord je D klasa, ali ne daje nista vise od oktavije sem jos veceg gepeka, a kako krasic rece accord je D klasa samo zbog dužine! Ima dužu haubu i duži gepek od oktavije i to ga čini D klasom.
@Krasic
nisam Miskovicev covek,zato navodim nemacki sajt!
Da jesam, vozio bih Accord a ne Punto... :)))
Dete od sedam godina bi znalo tacan odgovor da li je bolji Accord ili Octavia! :)))))))))))))))))
@carobnjak
Nemoj da trosis snagu vise...
Jos jedan dokaz zasto je nasa draga Srbija na mestu( poziciji) na kom jeste...
Praviti od Ostavie najbolji automobil po svim parametrima je ridikilis samo po sebi...
Odgovori na leon post...
vcarobnjak:
Lupetaš, ali PRETERANO...
Octavija jeste auto C segmenta, ali je u mnogo čemu bolja od mnogih D segmenta, a ako poredimo sa Accordom - to poređenje je smešno.
NE POSTOJI NI JEDAN DETALJ koji je na Accordu urađen bolje od Octavije, a ako u poređenje uvrstimo i motor - dalje poređenje gubi svaki smisao...
Inače, i meni je Honda najbolji japanski auto, ali moraš baš mnogo da ne znaš pa da ne vidiš koliko oni sada zaostaju...Japanci su pukli, rekao sam već:
Odozgo (znači kvalitetom) ih je ubio VW, a odozdo (po odnosu kvalitet-cena) su ih sahranili Korejanci.
To vidi i malo dete.
@Dejan L
a gde sam ja napisao da je D klasa, uporno objasnjavam da je C!!!
Meni enterijer Acordda liči na muziči stub s kraja devedesetih, a Oktvijin na svaki drugi wagen, kome treba japanac preskup za održavanje duži 20cm od Škode? I osim toga skuplji 10.000€ od Škode.
@Nesa
Ajde pisi jos hehehe...
Sveza krv donosi osmeh na lice...
VW "ubio" kvalitetom japance :)...
Da nije Magentis "ubio" Accord-a hehe...
@Neša
vodeci se tvojom "logikom" ja cu da lupim sledece ( a znam da cu ostati ziv):
Sandero je bolji izbor od Octavie!
Porediti Oktaviju sa Akordom je isto kao i porediti Akord sa Audijem A6. A to da je Oktavija praktican porodicni auto- sto jes'-jes'. Ali da ima nesto sportsko u njoj, za razliku od Honde- bas i nema!
@Mikelangelo
bravo care! Samo pazi kako pritiskas papucicu za gas...:)))
Octavia 1,8 TSI je mnogo sportskiji auto od Accorda 2,0.
@carobnjak
Ja i pričam o Škodi, već je i ona dovoljna sa sahrani Japance, a to što meni koji mogu otac da ti budem govoriš da sam smešan, a pri tome nemaš tri čiste o automobilima - samo govori o tebi, a i ovom sajtu...
@ carobnjak
Koji si ti uobrazeni i nabedjeni decko. Spusti se na zemlju, nisi nikad vozio Skodu, a ja jesam i to ovaj model, vozim ga svaki dan! Akord sam vozio 3x silom prilika i mogu samo da kazem da je i alfa 156 koja je radjena jos '98 godine limuzincina za preskupu hondu. Ovako japanci propadaju, prepotentno dizu cene, a dizajn nula, honda ce brzo u istoriju zbog hyundaija
Milan
U pravu si, pravilno je reći "medjusovisnko rastojanje", ali ja sam dosta lenj covek, pa koristim samo jednu stranu rec "Wheelbase". Brže mi je... Nije valjda toliko tezak zlocin. Bitno je da se razumemo.
@Krasic
a ko si sad pa ti?
Nisam vozio Octaviu, ima koji jesu i njima verujem...
German73
Zasto je mazda 6 tako jeftina u odnosu na ostale japance te "velicine"?
Ima neko neki razuman odgovor?
@Predrag
da li i ti mislis da je Octavia bolja od Accorda, i ako mislis u cemu?
@Nesa
Tipicno razmisljanje za soj ljudi spomenutih u mom prethodnom postu. Uzmi jugica i stavi mu VW benzinski turbo motor - kad ti je vec toliko stalo da "osetis snagu".
Inace, svi na svetu su obicni glupaci - vecina ovih koji su pisali na ovoj temi, japanski, francuski, ostali nemacki proizvodjaci automobila, novinari iz auto industrije, svi, samo su Neso i Dejan L mudraci poslati od samog Boga.
I jos moram da prokomentarisem kako VW "ubija" po kvalitetu Japance - vic nedelje. :D
Vidim da je admin malo pročistio temu, pozdravljam to. Tako treba raditi čim neko kao čarobnjak počne da provocira i plasira besmislice.
@čarobnjak:
Ne može se porediti Accord i Octavia generalno, nego samo jedan pojedinačni model, u ovom slučaju to su 1,8 TSI i Accord 2,0.
Mada smatram da svakom ko ima iole pojma o autima to poređenje i nije potrebno, gore sam obrazložio zbog čega Accord nema nikakve šanse.
btw, moram da priznam da pre recimo dve godine ni ja nisam pretpostavljao da će VW toliko da dominira.
Škoda im služi bukvalno za ubijanje konkurencije, a jačoi brendovi (VW i Audi) za isterivanje prestiža. Ne verujem da je iko mogao da pretpostavi da će VW toliko da dominira.
Međutim, želeo bih da naglasim da i Hyundai sa modelima I10, I30 i IX 35 takođe melje konkurenciju (naravno tu je i KIA za specifične modele), što mi se NAROČITO sviđa
@Neša
ok, to je tvoje misljenje, ja to postujem ali ostavi druge da disu, ok?
Uvek bih pre uzeo Accord i tacka! Naravno, posle Alfe 159!
To je MOJE misljenje i nemojte da me ubedjujete u suprotno, a vi birajte sta god hocete...
@Cika Sima
gde si bre, nesto retko svracas ovamo? :)))
P.S. ako nisi primetio moji komentari su uglavnom ostali jer se ja drzim teme ( od nedavno...:)))
@carobnjak
Ne bih poredio Accord-a i Octaviu, već Accord-a i Superb-a. Pre bih kupio Superb-a, pre svega zbog komfora, manje cene i TSI motora :)
P.S. 2
posto si nov ovde, i pored tvojih godina bicu slobodan da te podsetim na malo vise postovanja prema sagovornicima i starosedeocima...
P.S. Octavia Combi i Superb Combi su mi interesantniji od klasičnih modela :)
@Predrag
e to je vec druga prica, opet Skoda daje vise za ulozeni novac ali ja opet biram Accord, sta ces, srce bira!
Nije problem što Japanci zaostaju, problem je što zaostaju u mentalnom razvoju svi oni koji to ne vide ;)
carobnjak
Verovatno su mislili da zaostaju zbog toga što nemaju turbo benzinske motore, ali verujem da će i to uskoro da se promeni. Ali zato imaju hibride ;)
P.S. Ja se ipak držim racionalnosti ;)
Ili "auto" obrisa ili mi niko ne reče zašto je mazda 6 toliko jeftnija od accorda ili avensisa?
@Moron
niko ne odgovori...
Accord ima jace motore, Avensis i nije toliko skuplji...
Predrag
Slazem se sa Tobom oko toga da je Skoda racionalan izbor, posebno superb ( za moje "razumevanje" ).
Ali, znaš, čovek je čovek, djavo ga ponese i nekada "zgreši" ...
@Moron
osnovni Avensis 1.6 je sa popustom "samo" 17990 eura a Mazda 6 1.8 CE 19990 eura...
carobnjak
Ja mislim da je mazda 2.0 sa 155 ks ipak dosta jeftinija od "baznog" accord-a ili avensisa 2.0 ... I to mi nije jasno
Predrag
Relativno cesto sam se vozio BGD-UE u "starom" superbu 1.8 T od 150 ks. Komforan, lepo je isao, lepo ubrzavao, ali i jos bolje trosio, u pravilu oko 9,5-10 na otvorenom.
Prodat je vec na oko 100.000 km zbog straha od uvecane potrosnje ulja koja se javila par mesevi pre "preprodaje". Ali, od samog pocetka je pravio problem sa uljem, tacnije, u krivinama mu se cesto palila lampica za nedovoljan pritisak ulja. Reklamirano X puta, "gledano" X puta, u ovl. skoda servisu nikada nista nasli nisu ...
Mazda 6 2.0 TE - 22390 eura ( najslabiji paket), - 24990 ( GTA)
Toyota Avensis 2.0 - 30700 eura ( bez popusta, najjaci paket opreme)
Honda Accord 2.0 Comfort - 25900 eura
Moron
Potrošnja mu je velika zbog veluike mase (preko 1500 kg), a i ne može motor od 160 KS da bude štedljiv. Pri kojoj brzini je toliko trošio. Sigurno nije pri 120 km/h :)
Da li je uvek imao dovoljno ulja (malo ispod max.)? Ako je nivo ulja bio na sredini ili ispod merača (šipke), onda me i ne čudi što je palio lampicu.
Koliko je trošio ulja na 10.000 km? Potrošnja ulja zavisi od načina vožnje i vrste ulja. Ako je koristio čistu sintetiku i ako ga je vozio "kao besan"... potrošnja ulja nije mogla da izostane :)
@svi
akord ima prestiz sportske limuzine i stajling nove playstation generacije. namenjen je mladjim ljudima koji su tek zasnovali porodicu... a ovaj Nesa sigurno nema 44 godine cim pise (btw) i tako te fejsbukaske fore...xaaxxaxaxaxaxaxa ja nam molim te baci i neki xD ili drugi smajlic
carobnjak
1) Superb ;)
2) Avensis
3) Mazda 6
4) Accord
Nisam navodio pakete opreme i motore. O tome treba dugo da se razmišlja ;)
@Predrag
uslov je da je motor 2.0 i slican paket opreme, za cenu ne pitaj!
1.Accord
2.Mazda 6
3.Avensis
Carobnjak
TE nije najslabiji paket, najslabiji je CE, ali on ide samo uz 1,8. TE je sasvim solidan paket, sve sto ti srce pozeli.
Ja bih se mozda dvoumio izmedju mazde 6 ( sa 5 vrata ) i accord-a, avensis mi nesto vizuelno ne lezi ...
@Moron
znam, zato sam i napisao da je uz 2.0 taj paket, TE, najslabiji...
Ne moze 5 vrata samo 4, tj.sedan, mada neki ovde za 5 vrata kazu da je sedan...:)))
@Predrag
a zasto stavljas Avensis na 1.mesto ?!? Svidja ti se ili si opet racionalan?
Predrag
Pa, ne mozes ibarskom ici 300 km/h. Islo se u pravilu, onako 100-130, veoma retko do 150-160 ( oko Pozege i sl ).
Ulje su mu uvek drzali na maksimumu, a lampica se cesto palila u "brzim" krivinama. Koristo je samo sintetiku.
A otkuda ta "prica" da kola vise trose ulje ako je sintetika? Pa, sintetika i manje isparava ...
Vozio sam prošli Superb 2,8 V6, dosta puta i u gradu i van grada, velik auto ne i udoban (ogibljenje kao za Nirburgring) ful oprema a kao da nema amortizere a tek potrošnja uhhh....
Nije moguće skinuti ga ispod 13 lit. Najčešće se vrti oko 17 lit!
Ðenka
To ipak "sestak", koji mami coveka na zlo, mada i 17 litara je 17 ...
carobnjak
Racionalan:):
1) Avensis
2) Mazda 6
3) Accord
A pre svega bih "tutnuo" Superba ;)
Po dizajnu:
1) Mazda 6
2) Avensis (ne dopada mi se proširenje oko kvaka, maska i farovi)
3) Accord (nekako mi je neskladan, nezgrapan)
Po dizajnu bih Superba smestio pre ili posle Accorda ;)
Moron
Zbog različite viskoznosti.
Jedan isti motor najviše troši sintetičko ulje, manje polu-sintetičko a najmanje mineralno.
Moron
To da, ali je "najređa", ako baš moram tako da se izrazim, pa lakše "prolazi" kroz zazore između klipnih prstenova i cilindara. Sintetika se koristi kod savremenih i novih motora, a kada "ostare", može da se pređe na polusintetiku, kako bi se smanjila potrošnja ulja.
Predrag
Sličnu stvar su rekli mom drugu svojevremeno kada mu se na tada potpuno novom Passatu V 2,0(benzin) upalila lampica za ulje posle 6000 km a on u panici, pozvao Autokomerc.
"Kupite na prvoj pumpi CASTROL RS i dospite, to je normalno da potroši i 2-3 litre do zamene"
Đenka
Uh, pa to je stvarno mnogo...
P.S. Zato ja koristim polu-sintetička ulja. ;)
@carobnjak
Mislio sam na varijantu sa 4 vrata. Ja sa svojih 1.87m sam imao sasvim dovoljno mesta na zadnjem sedistu. Ipak, slazem se da je komfor mogao da bude mnogo veci, pogotovo za kolena, posto su mu stavili ogroman gepek. Kvalitet materijala u kabini je ok, nije na nivou Audija A4, ali nema neke jeftine plastike. Cena je bila oko 20.000e, s tim da je imao dosta opreme u njemu (6 vazdusnih jastuka, digitalnu klimu i slicne zezalice). Uhvatio je neki sajamski popust. Za te pare tesko je naci bolji auto
Čestitke Škodilaku, dobra kola!
Ali da je Octavia bolja od Accord-a, to neće da bude, ni u kom slučaju, jedino Octavia ima veći gepek, što dalje implicira da se Octavia "kupuje na metar", što se za većinu automobila iz D segmenta ne može reći!
A Cika Sima 20 Jun 2010, 18:45 je sve sumirao u njegovom komentaru:)
Bili ste vredni baš kad mene nema!! :(
Pozdrav za društvo!!!
@STrider
ne postoji ni Octavia sa 4 vrata! I klasicna i karavan verzija imaju po 5 vrata!
blitzman, upravo je SUPROTNO od toga što si rekao:
ACCORD je kupovina "na metar" a ne Octavia!
Accord je ogroman auto od spolja, ali realno vrlo loše iskorišćen, ogromnih hauba, a sa vrlo malo mesta unutra, naročito pozadi.
Octavia je totalna suprotnost, svaki kubni santimetar joj je iskorišćen. Taj auto je vrlo promiškljeno urađen i u realnosti je još i veći i praktičniji nego što izgleda od spolja. Dakle, Octavia je upravo suprotno od "kupovine na metar".
Ljudi, svaka priča Accord vs. Octavia TSI je besmislena, ovakvog Accorda po ovoj ceni mogu da kupe samo zaluđenici, a ja taj nisam ;)
Pozdrav
VOzim skodu octaviu 2.0tdi vec godinu dana, vracena sa lizinga za 12.000e sa 50.000km elegance.
Za te pare je bio bestbuy, motor kida mnogo brzi od 1.9 oseti se snaga, jer sam vozio i 1.9tdi pre toga dosta. Potrosnja od 6,5 do 8. E sada kada sam gledao koji auto da kupim, zalepio sam se i za jednog accorda svojevremeno, ali iskreno me je odbio kvalitetom plastike. Drugar je uzeo kiu ceed, pa sam je testirao, reko daj i ja da kupim ovaj hatchbeck, ali mi je delovao kao da ce da se polomi, tanak lim, tanki tapaciri itd. Do tada sam znao za enterijer skode, jer sam vozio 1.9tdi pa sam sa njom i uporedjivao, sasvim slucajno mi je uleteo 2.0 motor. Super je skoda leti na putu, kada krstarim 150 i moram da udarim po gasu da se ubacim u brzu kolonu to uradim bez imalo cimanja, kazaljka se lako penje na 180,190. Ali upravljivost joj je na nivou golfa, nisam vozio accorda ali verujem da je upravljivost mnogo bolja, i zbog sportskog karaktera i zbog skuplje tehnologije razvoja. Naravno daleko da je wv(skoda) losa, ali joj imam zamerku na upravljivost pri velikim brzinama, ali ko kupuje auto za porodicu i nema u planu da vozi preko 140kmh bolje nece naci. Naravno kada bih birao auto za 25-27.000 e to ne bi bio ni nov accord a ni napucana skoda superb vec godinu dana star auto koji nov kosta 40.000e ja tako volim da kupujem, jer i nov i polovan auto budu polovni i imaju vas smek a mesec dana, ali godinu dana star auto kosta 30% manje od novog, pruza vise za ulozen novac, a i u garanciji je ako se nadje neka falinka na njemu.
Predrag
Ako je motor ( za koji je predvidjena sintetika ) malo "istrosen", ja razumem da čovek sa redje predje na gušću sintetiku, ali ne razumem zašto i kako da predje ne polusintetiku ili, još gore, na mineralno...
Moron
Ako je motor (za koji je predvidjena sintetika) malo "istrosen", može sa "ređe" da pređe na "gušću" sintetiku, a po potrebi i na polu-sintetiku. Na mineralno ne (ono je za starije motore, sa većim zazorima, mada, ako mene pitaš, "tutnuo" bih ja i njega ako treba, samo da ne radim generalnu :))))
Na pr. za mog Yuga i Fabiu propisana je i sintetika i polu-sintetika. U Yuga sam uvek sipao polu-sintetiku, a na prvom servisuu ću tražiti da mi u Fabiu sipaju sintetiku ;)
Nadam se, da sa njom neću družiti u fazi polu-sintetike :)
@Carobnjak U pravu si, moja greska, sad sam se setio. Izvinjavam se. Samo sam se jednom vozio sa njim, prosli vikend kad sam bio u Bg-u. Ja studiram u Nisu. Sorry jos jednom.
@STrider
nema potrebe da se izvinjavas, tu sam zbog vas...:)))
Pozdrav!
U vezi diskusije kom segemntu pripada Octavia:
u najnovijem Autobildu je objavljen uporedni test pod nazivom "brzi kompakti". Predstavljeni su: Golf GTI, Leon 2.0 FR, Mazda 3 MPS, Focus ST, Civic Type-R i naravno, Octavia RS!
Nadam se da je sad jasno da je Octavia pripadnik C-segmenta...