home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Chevrolet Europe prodao je od januara do juna ove godine 232.417 automobila, što je 16.401 ili 8% više u poređenju sa istim razdobljem prošle godine (2009: 216.016 automobila).

Chevrolet udeo na evropskom tržištu porastao je za 0,14 jedinica na 2,4%, izračunato prema rastu udela u 13 evropskih zemalja.

„Sve više evropskih kupaca upoznaje našu novu ponudu vozila: mini, male i kompaktne Chevrolet automobile lepog izgleda po izuzetno povoljnim cenama“, rekao je Wayne Brannon koji je na čelu Chevrolet evropskih operacija. „Sledeće, 2011. godine predstavićemo sedam novih modela, te ćemo da se u skoroj budućnosti prebacimo sa pokrivanja trećine evropskih automobilskih segmenata na polovinu“, dodao je Brannon.

Chevrolet je zabeležio posebno velik rast prodaje u mnogim južnoevropskim državama, poput Španije, Francuske, Portugala, Grčke i Turske. S druge strane, i Danska, Holandija, Švedska, Švajcarska i Belgija su takođe zabeležile trocifreni ili dvocifreni rast prodaje.

U Rusiji, gde se tržište polako oporavlja, Chevrolet je zadržao svoju poziciju vodećeg inostranog branda i to sa stabilnim tržišnim udelom od 6,5%.

Sa svojim novim modelom u segmentu minija – gradskim automobilom Sparkom, Chevrolet je povećao svoj udeo sa 5,7 na 7% u ovom segmentu koji inače beleži lagani pad. Time je postao četvrti najbolje prodavani brend u Evropi u ovom segmentu, prodavši ukupno 50.127 automobila.

U segmentu kompaktnih modela, Chevrolet Cruze koji je nosilac titule AUTOBEST automobil godine 2010 i ima EuroNCAP-ovu sigurnosnu ocenu od pet zvezdica i dalje je vodeći na tržištu u mnogim državama. Njegov udeo u segmentu iznosi 36% – primer je Španija u kojoj je od januara do juna ove godine prodato 4.375 Cruze-a.

PR Chevrolet


čitanja : 613



Komentari