
Honda je objavila da će krajem ove godine prestati sa prodajom aktuelnog Civica Type R na većini evropskih tržišta, i to zbog toga što ne zadovoljava Euro 5 standard.
Tačnije, proizvodnja u britanskoj Swindon fabrici za tržišta na koja se Euro 5 odnosi prestaje u oktobru, ali će se i dalje nastaviti za potrebe zemalja kao što su Australija i Južna Afrika.

Ovaj trovratni Civic Type R inače pokreće 2,0 litarski četvorocilindrični i-VTEC motor
sa 201KS pri 8000 o/min., a samo u Velikoj Britaniji je od početka prodaje
(januar 2007.) prodato preko 12.000 komada.
Da li ovo predstavlja znak poraza atmosferskih benz. motora? I da li će i Honda uskoro preći na neki njen "TSI"?
I ovo je žrtva ekoloških normi, koje su postale kontra produktivne.
Nestaće jedan od dva mala čistokrvna drumska trkača.
Sve najbolje i čeka te mesto u istoriji.
Ne znam (nisam vozio ni jedan ni drugi) - ali iz onoga sto sam citao nepristrasni test (profesionalni) vozaci (znaci ne rade za Auto-Bild i nisu cistokrvni Srbi (primer @mile antena koji je to ostao i x1000km daleko od rodne grude)) davali su prednost ovoj Hondi u odnosu na golf GTI.
Inace, "jadna" hondica sa svojim atmosferskim motorom ide brze od 0-100 od TSI motora (koji ima 10-11KS vise). Ali da, najbitnije je koji je obrtni momenat. Jeste @mile, malo bolje od yuga, a malo losije od BMW-a. Sve pajserske kompanije.