
Rusko ministarstvo industrije i trgovine objavilo je prognozu prema kojoj će Rusija 2014. godine postati najveće evropsko tržište automobila.
Kompletan oporavak ruskog tržišta i povratak na poslovne parametre iz razdoblja pre finansijske krize se očekuje sredinom 2013. godine. Godinu dana kasnije u Rusiji će se prodati tri miliona automobila.
Ove godine se očekuje ukupna prodaja više od 1,7 miliona automobila. 2008. godinu Rusija je u evopskim okvirima zaključila na petom mestu po veličini tržišta, dok poslednji mesečni rezultati za avgust i septembar podižu rusko tržište do drugog odnosno trećeg mesta.
Prema podacima za prvih devet meseci, Nemačka je i dalje na prvom mestu s ukupno 2,166 miliona prodatih automobila, Francuska je druga (1,657 mil), Velika Britanija treća (1,635 mil), Italija četvrta (1,542 mil), a Rusija peta (1,223 mil).
Izvor : Index.hr
Foto : arhiva Autoblog.rs
Oni se ne stide kaline koja se proizvodi kao redizajnirana korsa iz '94. godine, koja se pravila i pod nazivom chevrolet sail
http://www.carrobonito.com/wp-content/uploads/2009/10/chevrolet-sail-sedan.jpg
Mi se stidimo punta, konstrukcijski starog 10 godina
@Dejan L
Uvek treba teziti boljem,a ne ,kao Rusi,ostati sa tehnologijom idizajnom u 20. veku.
Ta Kalina je varijanta Korse C, ako je verovati rusu koji mi je pre par meseci objašnjavao situaciju u ruskom VAZ-u. Auto je plod GM-ovog ranijeg ulaganja u zajedničko preduzeće, a sada navodno on nema više uticaj kao ranije. Ako se varam menjači, vešanje i upravljački sistem su takođe kompletno GM-ovi. Na ovom blogu negde proletos je Predrag objasnio Kalinin motor od 1.4l, jer sam ja ako se ne varam bio prilično skeptičan prema ruskoj tehnologiji. I jedan, po meni kuriozitet, omiljeno policijsko vozilo tamo je Fordov Fokus,opet kako kažu, napraljen u fabrici koja je u blzini St Petersburga.
Moguce da imaju zajednicke komponenete ali to nije isti model, tj.Kalina nije redizajnirana Corsa!
Motor je "maznut" od VW-a (1.4 16V), menjač, oslanjanje, upravljanje... i sve ostalo je kao na Ladi 110 (ili Samari, na osnovu koje je kasnije nastala Lada 110 i sve njene izvedbe: 111, 112, Priora).
P.S. Čuo sam da su Kalos i Kalina "nastali" u saradnji, mada posmatrajući oba automobila "odozdo", nisam baš uočio neke sličnosti.
Predrag
"Istocnjaku jedan"...
Bas volis istocnu auto industriju...
Poz
@ carobnjak
Sećaš se saradnje chevroleta i lade? Ona ,,nova'' niva, itd...
GM je tada radio sve i svašta, pa čak i u fijatu
@Predrag
pozdrav i hvala! :)))
@Dejan L
znam za saradnju, Niva je imala i Fordov dizel pocetkom devedesetih! 1.8 D koliko se secam...
Panchev9
Pozdrav!
Zastavu najviše volim, Volga mi je bila favorit, a od Lade bih voleo da napravim auto :))) Tavria mi je hit ;)
@Predrag
jel se ti secas tog prvog pokusaja "evropeizacije" Lade sa Fordovim dizelom?
@carobnjak
Ne, ali se sećam Samare sa Peugeot-ovim dizel motorom. Uvek se iznenadim, kada na ulici "susretnem" Samaru, koja ima taj sofisticirani zvuk ;)
milan
Uporedi prečnik cilindara i hod klipova sva tri motora i kazaće ti se samo. Još nešto, Opel-ov 1.4 16v ima lanac, a ova druga dva ga nemaju...
Predrag
Motor na samarama je preslikan 1.3 Opelov motor sa suze. Čak su ljudi kupovali od samare klipove i karike za suzu.
Mislim da ova 110 ima samo modifikovanu glavu motora.