BMW : opoziv za više od 150.000 automobila

BMW je opozvao više od 150.000 različitih modela, proizvedenih od 2007. do 2010. godine. Deo njih ima problem sa pumpom za gorivo, a deo sa izduvnim sistemom.
Problem se javlja kod modela sa šestocilindričnim twin-turbo motorima sa direktnim ubrizgavanjem. Problem sa pumpom za gorivo rezultira dužim paljenjem, paljenjem lampice "Service Engine Soon", smanjenjem performansi motora čak do "Safe Mode" opcije i paljenje "Engine Malfunction" lampice. Čak 40.000 njih će najverovatnije trebati novu pumpu, procenjuju u BMW-u.
Konkretno, radi se o modelima BMW 335i (2007. - 2010.) BMW 135i (2008. - 2010.), BMW X6 xDrive35i (2008. - 2010.) i Z4 Roadster sDrive35i (2009. - 2010.).
Drugi deo opoziva se odnosi se na 20.800 BMW X5 (2008.) koji pokreće šestocilindrični motor, a koji ima problem sa niskim pritiskom u pumpi goriva.
Izvor : Automanija.com
Što je brzo, to je kuso, izbacuju (izmišljaju) nove kategorije i klase, nove modele, štancaju ih, eeeeee zato je Audi sinonim pouzdanosti.
Nije to samo problem kod bmw-a, već kod većine proizvodjača, bitno da se u na svakih 7 god izbaci nov model, razvijaju nove modele za manje od 2 godine, ne stignu da ispitaju sve sklopove u realnim uslovima, itd...
Dejan L
hehe audi sinonim za pouzdanost hehe jao opet ti baljezgas hehe Da si rekao honda, tojota,mazda...
@ nesa
Ograničavam se na trio by Europa
M.Benz, Audi, Bmw
Japanci su kvalitetni, ali dizajn nešto počinje da im zaudara
Audi kao nije imao opozive?
Guglaj malo na tu temu i svašta ćeš naći.
http://www.autorecalls.us/aut-01/recalls/audi/index.html
@Dejan L: da li ti uvek imas potrebu da nesto lupis, ili sta je u pitanju.
Prvo to nema veze sa konkretnim modelom, vec sa tim 3-litarskim motorm. A bas bih voleo da vidim X5 sa V6 motorom.
@ Maxa
Znam, samo ih malo ložim, ovi bmw fanovi planu ko barut, ako im se samo obratiš. he he
U stanju su da se svadjaju 5 godina, a kad je vest o Audiju dobra, nigde ih nema, uvuku se u rupu
Da se vest odnosi na zabare svi kobasicari bi ekstazirali, ovako nigde ih nema.
Audi TT , na pocetku svoje karijere, je isprevrtao pa cak i ubio neke svoje vozace,koliko se secam. Ali dobro,Vorsprung durch Technik,Boze moj,necemo sad svaku sitnicu pamtiti...Sto kaze Shtimac u filmu "Secas li se Doli Bel":"Svakoga dana u svakom pogledu sve vise i vise napredujem!" :)
U protekloj godini samo Toyota je povukla vise od 10 miliona svojih vozila. Honda nesto manje, itd.
Sto bi nas narod rekao: Kvalitet do mojega.
Broj zrtava u nesrecema TT-a uopste nije bio mali, nazalost, problem je delimicno resen ugradnjom "vozackih proteza" koje su non-stop aktivne, a sve to u autu koji pretenduje da je sportski?
Analizirajući podatke sa sajta
http://www.autorecalls.us/ došao sam do zaključka da kad je jedan Yugo imao opozive, zašto ih ne bi imao i Mecedes, Audi...
@ dejan / toma zašto dva imena sa jedne IP adrese? Isto pitanje i za bm / boki
@Uros Cuore Sportivo
ma ne, cimeri su ili Komsije pa dele IP zbog wirelessa-a, ima tu jos takvih...
Jedini proizvodjac koji nikad nije opozivao svoja vozila je Zastava!! RESPECT!!! Tacka. :)
A X5 jel dizel opozivaju ili benzinca?
Ovi ostali su benzinci sve koje opozivaju.
Zato je dizel majka :))).
3.0d ,3.5d i 4.0d.
@ALEKSANDAR BG
Jesi li siguran?
http://www.autorecalls.us/aut-01/recalls/yugo/index.html
Neeeeee Autoblože,taman sam poslao McLarenu link da uziva a ti tako..Haha,shala.Nek je on meni ziv i zdrav za volanom omiljenog auta!
@miki ih kad je to biloooo. he he vidis da su danas bez greske ;))))
Konstrukcijska greška u pumpi visokog pritiska. Verovatno će se izboriti sa tim ali šteta jer se radi o više puta nagrađivanom motoru. Sada će verovatno morati da evoluiraju ceo motor da bi kupci prešli preko propusta...
@Gagiba
Jes neprijatno,ali na kraju krajeva sta briga kupca ako fabrika otkloni gresku o svom trosku.
Ja zbog toga sigurno ne bi menjao marku.
X5 i X6 su mi najbolji BMW-ovi modeli i njih bi pre uzeo nego Audijeve i Mercedesove dzipove.
A X6 3.5d mi je omiljena verzija :)))
Ili sad 4.0 d ali on je kasnije izasao.
@PITBULL
Koliko sam načuo, do skora nisu imali rešenje za tu pumpu. Mora da su inženjeri odradili svoje čum su pozvali automobile u "pitstop"!
:))
X6 je stvarno pravi pravcati auto za mangupe. Previše je dobar, bez obzira što ga i pojedine pevaljke preferiraju, on je svakako prvi BMW na mojoj listi želja...mada meni lično prepotentni motori ne odgovaraju jer nema gde da se koristi njihov potencijal. 3.0 d mi je više nego prihvatljiva opcija. :))
@Gagiba
Takodje,X6 je moj favorit sto se tice BMW-a.
3.0 D je sigurica,nema greske.
Ali ipak kad bi mogao da biram bih uzeo 3.5 D :)))
Da ne kazem 4.0 D :)))
Posto je isto 2999ccm.
Kako ce ovi sto su skinuti sa osiguranja da promene te pumpe, steta bice ih dosta u srbiji i cg a nece moci da reklamiraju gresku :)
me svi imaju problema....najbolje je uzet najbolje auto pa imao imao problema , ostali ce imat vise u svakom slucaju.
uzet benz tata nano ili daewoo neki
imaju svi probleme ... ali popravka bmw je mnogo skuplja od popravke recimo forda ...
@ mile antena
Kad nešto platiš toliko, onda očekuješ i da se neće kvariti...tako kažu golfovi ljubitelji, vredi jer je pouzdaniji od drugih...evo baš su nas uverili
@mile antena
BMW servis ima duplo skuplji radni sat od opela ali za mali servis serije tri naplaćuje se 0,8333 radna sata a opel za astru naplaćuje dva sata. Inače sve fabrike propisuju broj radnih sati ... Upoređujući vremena malog servisa i cena za isti, po podacima iz članka jednog od poslednjih brojeva SAT-a, došao sam do zaključka da NE POSTOJE VELIKE RAZLIKE U CENI SERVISA!