
Izvršni direktor "Fijata" Serđo Markione, koji je nedavnom tvrdnjom da kompanija "ni centa profita ne ostvaruje u Italiji" izazvao gnev sindikalaca i političara, izjavio je da time nije pretio da će italijanski auto-gigant napustiti Italiju.
Markione je to uveravanje izneo na sastanku sa italijanskim ministrom
industrije, koji je juče održan u Rimu.
On je izrazio zabrinutost povodom oktobarskog pada prodaje
"Fijatovih" vozila za 40 procenata, zbog ukidanja vladinih subvencija
za nabavku novih kola. Šef "Fijata", najvećeg poslodavca u Italiji,
smatra da je pad prodaje "u skladu sa ranijim predviđanjima."
Markione, koji je istovremeno i direktor američkog "Krajslera", oštro
je kritikovao i sindikalce, nakon što je sindikat metalskih radnika
nedavno odbio "Fijatov" plan prebacivanja proizvodnje nove
"pande" iz Poljske u Napulj. Sindikalci su odbili taj plan pod
izgovorom da "kompanija traži mnogo ustupaka od radnika."
I pored protivljenja jednog od sindikata, Markione je rekao da će zapošljavanje
radnika u fabrici u blizini Napulja početi najverovatnje sledeće godine i da će
se njihov broj postepeno povećavati. Stavio je do znanja da "Fijat"
neće pregovarati sa sindikatima o proizvodnji u tom pogonu.
Markione se krajem oktobra našao na udaru sindikalnih i političkih lidera posle
izjave da neefikasnost ugrožava italijanske fabrike za izradu automobila,
ističući da bi "Fijat" postizao bolje rezultate kada bi poslovanje
izmestio iz Italije.
On je čak tvrdio da svih pet italijanskih fabrika ne mogu da postignu
produktivnost kao jedan "Fijatov" pogon u Poljskoj.
Autor : Tanjug.rs
Foto : FiatA tek kad dođu u Zastavu, produktivnost će biti na posebnom "nivou".
Kad Muza zamuzi, zatvoriće i Italiju i Poljsku.
Pozdrav za sve one koji su nadali da je istinita izjava bila Markionija od pre nekih mesec dana da ce biti profita na kraju godine!To svakako mozda kod nas gde drzava ulazi u deficit da bi pomogla FAS-u!
@Orlo
Jedino mogu da prezive ako nadju jos par takvih banana drzava koje ce da finansiraju njihove gubitke,a oni za uzvrat da potkusure dzepove glavonja.
Veoma se to isplati,drzava ode u p.m. ali zato Dinkic i ekipa uzmu koji milion.
Sta ga briga,ne placa on to dotiranje,vec narod (mi).
Inace,bas je perspektivna firma,kao Titanik.
@ carobnjak
Ćutiš sinak? Nema te? Javi se, prikaži se, tema je fijat italia vs. fiat inostrani proizvodjači
Mange hahaha!
PITBULL, u pravu si brate, samo si ispustio i Tadića. I on se jedno vreme aktivno muvao sa Dinkićem kod italijana, dok se delio kajmak haha.
@Masterhaosis
Njemu je to malo,on uzima na drugim stvarima.
A i tu sigurno uzima deo.
Tj na svemu uzima deo kolaca.
Povraca mi se od njih.
PITBULL, A kad izbije sranje, pobegne u Rumuniju. I čak ima svoj bunker negde u BG haha.
Pitam se u čemu li se vozi Tadić! Garant nije Punto
@Dejan L
ne cutim, nemam potrebu da komentarisem ovakvu vest niti besmislene komentare!
P.S. ima me tamo gde treba...:)))
@Predrag
u odlicnoj sam formi, mozda malo zasicen od "price", sledim vas...
Eki je moj favorit! :)))
@MasterHaosis
Vozi se u blindiranoj S klasi,novoj.
Nov avion kupljen za njega isto.
Ranije se vozio u blinda 7-ci starijoj u kojoj se vozio i Djindjic.
Ali,gde da se blamira u starom modelu.
Valjda on treba da se vozi u novom slonu blindiranom od oko pola miliona eura dok ceo milion ljudi gladuje.