
Nissan je nedavno predstavio doterani GT-R modelske godine 2011 (njegov V6 motor je pojačan na 390kW/530KS), a danas je japanska fabrika objavila i podatak o ubrzanju od 0-100 km/h.
Japanci navode da 2011 GT-R do 100 km/h stiže za samo 3,0 sekunde, što je za pola sekunde bolje od stare verzije sa 486KS.

Ovde i podsećanje da najupadljivije vizuelne izmene kod 2011 Nissana GT-R u odnosu na dosadašnju verziju čine modifikovani prednji branik sa LED dnevnim svetlima, redizajnirani zadnji difuzor, novi set lakših aluminijumskih Ray točkova (sa gumama Dunlop SP Sport Maxx GT), a treba pomenuti i manje izmene u enterijeru (sa komfornijim sedištima u Pure Edition i Premium Edition verzijama).

Poboljšani su i upravljanje i aerodinamika automobila (koeficijent otpora vazduhu smanjen sa 0.27 na 0.26), a nove su i dve boje za karoseriju.


Ivan Mitić - Autoblog.rs
Sjajan rezultat,ali ima li to svoju cenu?Ne mislim na novac nego menjac..
Za 3 sekunde sa 530KS.Pa drugi auti imaju po 600 i vise konja pa nmg postic ovaj rezultat!Skidam kapu,nema no je NISANN GTR DOKTOR ZA SPORTSKA AUTA !!
Respect!
@Adidas
Slazem se.
Mnogo jaci i LAKSI automobili nemaju takve performanse.
Uf, bolesno dobar!
3 sekunde do 100 je bas lepa okrugla brojka :)
Osecam da ce Jeremy Clarkson da se pomladi 10 godina kada ga bude testirao..
fora je u to sto vecinom snazni auta koriste atmosferski motori ili turbo so pomala kompresija dok u gtr to je turbo sa visok stepen na kompresija uparen so brz diferncijal i rezultat su odlicni performansi
@adidas da ali nije problem nasvirati masinu...treba je sloziti da moze i trajati...negdje sam cuo da gtr-ov mjenjac ima jako kratak vijek trajanja...I jos,citao sam da se ovakvo ubrzanje moze ostvariti samo sa launch contorlom,a to unsitava mjenjac.
@hh,
bas to, takvo ubrzanje je moguce ostvariti samo uz launch control koji unistava menjac. a nissan odbija da popravi menjace pod garancijom jer "ne preporucuju da se koristi launch control"
Ista prica kao sa ESP-om kod Veyrona,iliti ono malo dugme ispod stuba volana kojim se iskljucuje.Ako ga iskljucis-"OZNA dozna":),odnosno u Veyronovom centru znaju da cackas mecku...
Porshe Turbo ubrzava za 2,8 po Motor trendu.. :-) Jos nesto, kako je moguce da stari ubrzava za 3,5 sek a SLS AMG ga odrao na drag race-u. Ko ne veruje neka pogleda malo na Auto car, postavljao sam skoro to.
Braco moja ici ce ovaj japanac i na jaci rezultat..jos nije uhvatio starog sa 1000 HP
Brukaa dobar
do 100 je odlican, ali vise me zanima kako se drzi do 200. to mu je slaba tacka zbog velike tezine. ipak, kod ovog auta su ovo manje znacajne performanse jer po krivinama velika vecina jacih i laksih auta su sporiji. citao sam u EVO magazinu da ga Veyron nije mogao stici na putu bez duzih pravaca...