
Gert Hildebrand, glavni dizajner "Minija", na kraju godine napustiće BMW. Nemački proizvođač, u čijim je rukama i "Mini", nije objasnio razloge za Hildebrandov odlazak, već je samo rečeno da na njegov mesto dolazi 38-godišnji Andreas Varming, koji je radio na dizajnu Z4, "serije 5" i "serije 6 kupe koncept".
Hildebrand je na čelu "Minijevog" dizajnerskog studija bio od 1. januara 2001. godine a potpisao je "mini hedžbek", "klabmen", "kabrio" i "kantrimen", dok će se "mini kupe" i "mini roudster", na kojima je takođe radio, pojaviti 2011. i 2012. godine.
Izvor : Blic.rs
Foto : Mini
Jedina razumna stvar,Mini je dospeo u corsokak kao i svaki proizvodjac koji ozivi neku legendu a to je "kako ce naslednik da izgleda".VW Beatle 2(da ne kazem 3) je prvi na potezu,FIAT ce isto za par godina sa naslednikom modela 500. Miniju ce dobro doci osvezenje,jer su istrosili sve ideje oko prosirenja game,a novi Mini ce morati da bude bas originalan da bi opravdao ocekivanja.
@Uros Cuore Sportivo
Jedino sto treba napomenuti da Mini ima daleko uspesniji i originalniji retro-inspired look od VW-ove reinkarnacije Bube koju su napravili previse "zenski" i, umesto da bude poseban model kao Mini, konstruisana je na platformi Golfa IV.
@uros
bas naprotiv, miniju ne treba osvezenje jer imaju druge modele poput countrymena za eksperimentisanje.
osnovni model je u MK2 varijanti vizuelno bio 99% nepromenjen i tako treba da ostane i kod narednog MK3. auto 10 godina starog dizajna, a da i dalje izgleda odlicno nije mala stvar, tj. pokazatelj je koliko je novi mini nastavio tradiciju na pravi nacin.
e sad, danasnja vremena su mnogo dinamicnija nego proslog veka i neuporedivo je teze jedan model odrzavati atraktivnim a ne menjati ga, sto jos vise pokazuje koliko je novi mini uspesan.
@iMilos,
Pomenuo sam Bubu koja tek treba da izadje naredne godine,a mogao si da je vidis(odnosno nisi jer je bila iza paravana) u Oprinom shou,kada ih je podelila publici.Buba nije imala neko "nasledje" u vidu sjajne upravljivosti originala(kao Mini) tako da potreba za novom platformom nije ni bila potrebna,jedino su odustali od originalnog polozaja motora i unutra je bila previse mrtva,siva...
@Takashi,
Vreme ce pokazati koliko si upravu,stize konkurencija koja ce uzeti deo kolaca kod lifestyle automobila. Nova Buba,Nissan Juke,A1,MiTo,DS3...You got to swim with the sharks.
@ takashi
vozio mini 2004. u Bubanj Potoku test dan bmw Radulović, od tada sam ga zapamtio kao najbučniji i najtvrdji auto od koga boli kičma, bubrezi stanu, a uši ne pitaj, onda sam vozio i ovaj nazovi noviji model, katastrofa, ima nepretka ali samo kad je ubrzanje u pitanju.
Pored njega vozio sam i seriju 3 i seriju 5, samo ću ti ovo reći, Audi je 5x bolji. Toliko sam zadnji put ocrnio mini, da me verovatno mrze.
@Dejan L,
Jesi vozio Audi A1 pa uporedjujes?Malo si nejasan..
@dejan l
vozim mini od 2006. do danas i nemam zelju da ga menjam, jedino mozda za r56 jednog dana. mada i tu postoje prednosti i mane, mk2 mini je generalno ispeglanija verzija, pomalo nedostaje grublji racing osecaj iz mk1.
mislim, sve je subjektivno, ali svakako ne mozes porediti seriju 3 ili 5 i mini. vozio sam i ja cesto audi A4 karavan jer mi najbolji prijatelj to ima i iako mislim da je vrlo kvalitetan, udoban i generalno auto odlicne zavrsne obrade, nije moj tip i jednostavno receno dosadan mi je. hot hatch i limuzina su babe i zabe...