
Jedan od najzanimljivih eksponata na trodnevnom konferencijskom sajmu Dani Skandinanije, koji prvi put ove godine organizuje Nordijska poslovna alijansa u Srbiji, bez sumnje je novi Volvo S60.
Atraktivan automobil se sasvim uklapa u tematiku manifestacije – inovacije i
dizajn. Novi Volvo S60 prednjači po oba osnova, ne samo među automobilima, već
i u domenu tehničko-naučnih dostignuća.
Dani Skandinavije se od 2. do 4. decembra održavaju u beogradskom hotelu Zira.
Volvo, odnosno ovlašćeni uvoznik i serviser, beograsdski Grand Motors, jedan je
od 14 učesnika, a među renomiranim kompanijama koje u atraktivnom prostoru
imaju svoje štandove su, recimo, još i Nokia Siemens, Atlas Copco, ComTrade,
IKEA, TetraPak, Telenor, Calsberg Srbija i druge.
Namera organizatora je da Dani Skandinavije postanu tradicionalna
manifestacija, na kojoj će se susretati ideje i poslovni interesi srpskih i
nordijskih kompanija, mesto gde će se postojeći poslovni aranžmani potvrđivati,
a novi tek nastajati.
„Manifestacija Dani Skandinavije je odličan način da se ojačaju odnosi između
poslovnioh zajednica nordijskih država i Srbije, što na širem planu doprinosi
miru i stabilnosti u ovom regionu. Ovo je posebno važno u trenutku u kome se
Srbija približava Evropskoj uniji, postepeno postajući sastavni deo našeg
zajedničkog tržišta“, istakao je u pozdravnom pismu novi ambasador Švedske u
Srbiji, Christer Asp.