
Neki kažu da Citroen DS3 nije samo najbolji mali automobil, to je sveukupno najbolji automobil kada se nadjete na putu. Top Gear časopis se svakako složio, pa je Citroen DS3 njihov "Mali Automobil" godine, a uz to i dodelio talentovanom superminiju veoma željenu titulu "Automobil godine" na nagradi publikacije u 2010. godini.
DS3 i Citroen su trijumfovali u takmičenju za superautomobil i mainstream
proizvođača, pobedivši Jaguar, Bentley, Hondu, Peugeot, Bugatti, Pagani i
Koenigsegg,i zauzeo prvo mesto kao "Automobil godine" magazina.
U TopGear-u su rekli: DS3 donosi opojnu mešavinu sposobnosti, uzbuđenja i
pristupačnosti, što je nemoguće ignorisati. On sa sobom nosi toliko finih
linija tako delikatno i tako sveobuhvatno da je teško naći pukotine u oklopu.
TopGear Automobil godine je mali, promišljen, pristupačan, moderan, zabavan
mali kompakt. On je narodni šampion.
Linda Džekson, Generalni direktor Citroena za Veliku Britaniju, je
prokomentarisala: "S obzirom na žestoku konkurenciju, fantastičan je uspeh
za DS3 da osvoji ovo vrhunsko priznanje. DS3 je uživao u fenomenalnoj prvoj
godini života, osvojivši srca i umove kako javnosti, tako i medija. Za nešto
manje od 12 meseci provedenih na putu, postao je "Moram da imam"
model u svojoj klasi."
DS3 nastavlja da pokazuje svoju svestranost i karakterističnu ličnost sa
predstojećim uvođenjem dva nova specijalna izdanja u 2011. godini - modernim
DS3 iz kolekcije Orla Kielija i žestoko očekivanim DS3 Racing.
Citroen je počevši sa prvom generacijom modela C4, preko novog C5, C3 i DS3 napredovao i dizajnerski i kvalitativno. Za DS3 iz Tpo Gear redakcije kažu kako je neočekivano visok kvalitet materijala od kojih se neki mogu naći samo u S klasi, a sama instrument tabla donosi opštu revoluciju izrade u autoindustriji. I gde je onda u svemu tome Mini?
A tek to što DS3 ima motore napravljene u saradnji sa BMW-om, pa komfor, prtljažnik, sve ono što mini nema, DS3 ima!
@Dejan L,
Ne gresi dusu,ipak je Mini izasao mnogo ranije,i ovaj Mk2 je samo redizajn prvog koji je davno izasao. Zaboravio si i DS4 a ja sam negde nacuo da spremaju i DS5. Jos kad bi oziveli DS 19 iliti Ajkulu,mojoj sreci nika kraja.
@ Uros
Zasto gresim dusu, mini je imao skoro obnovu modela! Pa što nisu malo unapredili, nego samo redizajnirali.
DS4 otom-potom, a DS5 ko živ-ko mrtav.
Ja pričam o sadašnjim modelima.
@Dejan L,
Malo me ta prica podseca na uporedjivanje BMW 5 i Mercedesa E klase,izlaze otprilike na sredini zivotnog veka svog konkurenta i onda je poredjenje malo neravnopravno. Ne mislim da je DS3 bolji nesto od Minija,cak sta vise ne znam da li je uopste bolji sudeci po prici novinara. Ako uporedis Cooper S i najjacu verziju ovog DS3,ko bi pobedio? Mini se nikad nije hvalio svojom ergonomijom,udobnoscu,uglavnom je na glasu po svom "karting" upravljanju i cinjenicom da ima najbolji moguci marketing u autoindustriji a to su "price nasih očeva".Vreme ce pokazati koliko ce ga DS3 i A1 ugroziti.
Drugo,Mini po meni ima "problem" koji ce uskoro imati i Fiat 500 a uskoro ce ga nova Buba pokazati kako se VW sa tm snalazi: kad ozivis neku legendu,kako ce izgledati njen naslednik i koja ce biti njegova poenta.Mini je iz slicnih razloga samo zategao lice Mk1. Uostalom DS3 resava taj problem raskidom sa prosloscu,koristi u svojoj kampanji Merlin Monro koja kaze : "Nostalgija nije glamurozna."
Meni je DS3 svakako osvezenje u ovoj klasi..
@ Uros
Upravo tako, mini može samo još da ugradi zidni sat na sred centralne table, da bi mogla da se uoči neka razlika, a nova buba je promašaj i to veći i od ove aktuelne, pogotovo sa cenom znatno većom od golfa. Kakva bre nostalgija, to je za one koji nikada ne raščiste sa prošlošću, za one koji se uvek vraćaju korak nazad
@Dejan L,
ANTI RETRO,tako glasi zvanicna marketinska kampanja. Meni je ceo taj pokret bio zanimljiv sredinom devedesetih al' vise nema smisla,sami sebi jamu kopaju...Cak je i BMW imao izlet sa Z8,pa se nije proveo bas.Vidis kako je Jaguar totalno promenio dizajn,meni malo smeta novi XJ al' cu ga preboleti vec.Kod engleskih marki je to izrazeno,oni su bukvalno izmislili "tradiciju" u auto dizajnu.