
Škoda Auto će u ovoj godini prodati najveći broj vozila do sada. Zahvaljujući rastu od 12,3 % i 702.400 isporučenih primeraka, prodaja češkog proizvođača automobila, ostvarena u prvih 11 meseci, nadmašila je ukupnu prodaju iz 2009. godine (januar-novembar 2009.: 684.200) i predstavlja rekord u istoriji proizvodnje i prodaje ove kompanije.
Samo u novembru Škoda je širom sveta isporučila 64.200 vozila, što
predstavlja rast prodaje od 15,8% u odnosu na isti mesec prošle godine (novembar
2009.: 55.500 vozila). Veliki deo u povećanju prodaje čine rezultati na tržištu
Kine, Indije i Rusije.
„Škoda se nalazi na putu ostvarenja još veće, dvocifrene, stope rasta prodaje u
ovoj godini“, najavljuje Jürgen Stackmann, član Uprave za prodaju i marketing
kompanije Škoda Auto. „Tome u prilog govori i snažan rast postignut u novembru;
zato za 2010. godinu očekujemo ukupan rezultat prodaje od 750.000 vozila, što
bi predstavljalo dobru osnovu za nastavak rasta prodajnih brojki u narednim
godinama.“
Na domaćem, češkom, tržištu Škoda je uspela da izgradi lidersku poziciju:
tržišni udeo marke u novembru je skočio na 34,3% (2009.: 32,9%). U prvih 11 meseci
na ovo tržište je isporučeno ukupno 53.400 vozila (januar-novembar 2009.:
50.800), što je doprinielo da kumulativni rezultat bude 5,1 % veći nego u istom
periodu 2009. godine. Najpoželjniji modeli bili su Octavia Combi i
Superb Combi. Na tržištu su se takođe pojavili i prvi primerci
modela Octavia Tour 2. generacije.
Evidentan rast Škoda beleži i na tržištima Centralne i
Istočne Evrope: u Ukrajini (+15,9%), Mađarskoj (+11,4 %), Sloveniji
(+18,8 %), Estoniji (+17,5 %) i Srbiji (+24,4 %) porasla je prodaja, ali i
tržišno učešće marke.
U Zapadnoj Evropi (bez Nemačke) značajno je veći Škodin tržišni udeo:
Irska (+107,0 %), Holandija (+92,1 %), Finska (+52,6 %), Velika Britanija
(+23,1 %).

Rezultati sa indijskog, kineskog i ruskog tržišta i dalje čine veliki deo u
povećanju prodaje: tako je u prvih 11 meseci na tržište Indije isporučeno
17.800 Škoda tj. za 33,3 % više u poređenju sa istim periodom prošle godine (januar-novembar
2009.: 13.300). Kupcima u Kini Škoda Auto je do kraja novembra plasirala
167.000 (2009.: 106.900) vozila, što je više za 56,2 % u odnosu na proteklu
godinu. Na tržištu Rusije prodato je 41.500 Škodinih vozila (2009.: 30.100),
čime je prodaja marke porasla za 37,9 %.
I druga tržišta igraju važnu ulogu za Škodu: Egipat (+154,4 %), Turska (+90,0
%), Izrael (+58,4 %) i Australija (+32,1 %).

Rezultati prodaje Škoda modela za novembar 2010. (u poređenju sa istim periodom protekle godine): Octavia (27.000 primeraka/+28,9 %), Fabia (19.500 primeraka/-0,7 %), Superb (8.700 primeraka /+59,2 %), Yeti (4.500 primeraka/+75,5 %), Roomster (2.900 primeraka/-12,2 %t), Octavia Tour (1.800 primeraka/-51,6 %).
Izvor : Škoda
Yeti: +75.5%... sta reciiii :))
Predraze, brojis li sitno?
Meni jos nista ne javljaju za Yetija, a evo vec me hvata nervoza (citaj zima) kako idem peske 2 meseca. Retko sednem u bivseg Yetija, ne da mi supruga zaljubila se u njega :))
Što Kinezi ne kupuju Tengo i Tigo kad je tako dobar, nego navalili na Škodu...
lok
Fabia će mi biti proizvedena tokom sledeće nedalje, a stiže tokom one tamo nedelje ;)
Nesto mi ovde nije jasno a to je da Škoda u prvih 11 mjeseci prodalo nešto malo preko 700000 jedinica a Audi preko 1000000 jedinica s obzirom na cijenu Audija i cijenu Škode ovaj rezultat je u najmanju ruku morao biti obrnut ili veći u korist Škode, ili Audi mozda lazira podatke. Jer Škoda zaista posjeduje inzvaredan kvalitet sta više i elektronike iz VW i Audija a jeftinija je puno jedino ako se u poslednje vrijeme nije promijenio omjer siromasnih i bogatih.
@ Dakara
Pa vw odredjuje koliko će se škoda proizvoditi, a i škoda sama nema ta sredstva i toliko pogona kao vw i Audi
@STrider
Nisam ni mislio da hoce, al kazem uvjek je bilo bar do sada da je više ljudi bilo koji su sebi mogli priuštiti novu Škodu nego novi Audi, a Audi prodao 300000 jedinica više o tome Ja govorim
@Dakara
Uvazeni Dakara, Audi prodaje kola u Americi. Skoda ne prodaje kola u Americi, otud najveca razlika. Nemci, odnosno nemacke firme, sto se zove flotna prodaja
skoro na silu kupuju svoja kola, odnosno Audi i VW. Nemci kupuju svoju robu, po ps-u.
Skoda kosta koliko vredi.
Audi je preskup, kad ga uporedim sa Lexusom izgleda mi smesno.
@ Aleksandar Todorovic
Mislim da se previše trudite da nametnete svoj ukus, a čitao sam više puta vaše komentare i na drugim sajtovima... Vaše toliko nastojanje da nametnete svoje lične afinitete, da to nije baš zdravo!
Ako je vama Lexus lep, vi se vratite u devedesete, pa celu kontrolnu tablu napravite u stilu japanskih igrica od prefarbane plastike u sivo i nadžidžajte plave diode što više, to bolje!
Na mnogo oglasa za polovne automobile ocenjujete neke sačuvaj me i sakloni modele i o njima govorite u superlativu, vama je čak i daewoo takuma prelepa.
Bolje da se ne blamirate!
Gde vam je profesionalnost???
Objektivnost? Jeste ikada čuli za to?
@ Aleksandar Todorovic
Samo 1 primer za skodu, pošto se vidi koliko lupate.
Vlasnici smo fabije 2, pre nje smo imali fabiju 1, 124.000km, sve što je otišlo je par puta sijalice, 1 je blokirala centralna brava i otišao levi krajnji deo spone, dok je komšijama na vw polo-u isto godište 1. spao prozor 3cm, crko elektropodizač, klima posle 2 godine pustila, imali su neki problem sa škripanjem kočnica, pa onda i senzor abs-a.
A po vama škoda vredi koliko košta! NAPOMINjEM mi smo škodu platili 4.000 maraka manje nego komšija ,,pouzdani'' polo
@Dejan L, volim Skodu, ali hoces da kazes da Skoda prodaje automobile za manje para nego sto vrede? Ko bi to danas radio?
Niko nije lud da prodaje nesto ispod vrednosti, to samo znaci da je Polo precenjen, a ne da je Skoda jeftinija nego sto treba. Tako da bih se potpuno slozio da kostaju koliko vrede i da za svaki ulozeni dinar dobijas punu vrednost, za razliku od Pola.