
U opšte poštovanom izboru Asocijacije Automobilskih Novinara Srbije adut Citroena C3, uparen sa njegovim sportskim bratom u premijum segment DS3, pobedio je svoje konkurente i tako postao AUTOMOBIL GODINE 2011 U SRBIJI.
Ovo je godina Citroena i Vitro Group. Citroen po celoj Evropi svojim modelima C3 i DS3 osvaja nagrade jednu za drugom, a ni Srbija nije izuzetak. Otvaranje šampanjca nakon nove vesti o izboru za Automobil godine došla je u Vitro Group kao kruna jedne sjajne godine, gledajući uslove u kojima se odvija tržišna utakmica.
Nakon nagrada koje dobijaju u mnogim zemljama u Evropi, posle neverovatne vesti (za one koji nisu seli u njega ili ga nisu vozili) da je Top Gear proglasio jednog Francuza - DS3 za Automobil godine i Najbolji mali automobil u Evropi, stigle su i nagrade u Srbiji. C3 je proglašen za Automobil godine u izboru čitalaca časopisa i posetilaca sajta Vrele Gume, zatim u izboru Žirija automobilskih novinara, kao i u zajedničkom izboru TV emisije ABS Show i sajta Autoblog.rs. Današnje, ujedno i najpoštovanije automobilsko priznanje u Srbiji, dolazi kao šlag na tortu neverovatno uspešne prve godine ovog izuzetnog vozila.

Sa dve “desetke”, od pet mogućih Citroen C3/DS3 osvojio je titulu ispred konkurenata poredjanih iza u sledećem redosledu: Dacia Duster, Kia Sportage, Opel Meriva, BMV X3, Chevrolet Spark, Alfa Romeo Gulietta i Suzuki Svift. Žiri je radio u sastavu iskusnih znalaca: Aleksandar AndriĆ, Vladan Slavković, Dragan Milutinović, Zoran Samardzić i Zoran Plavsić.
Treba očekivati da ce titula AUTOMOBIL GODINE 2011 U SRBIJI biti dodatni motiv za nastavak veoma povoljnih uslova prodaje, koje već neko vreme uspešno sprovodi Vitro Group. Podsetimo da je akcijska cena ovog, i muškarcima i ženama jednako zanimljivog auta, sa veoma dobrom opremom 9.980 evra.
VITRO GROUP Marketing
Je li ovo onaj sto startuje sa proverenim 1.1 od 60 ks? Fantastican, ne smem kuditi, ljutice se onaj Branko Kockica...
Moron
C3 1.1 by "Saxo" je "best buy".
I jeste proveren. Ali kao trom, spor, bucan...
@Tataratira
Vozim C4, ali sam imao prilike i da se vozim i da me voze u novom C3, i to sa onom soferkom do pola krova.
Ti ocigledno nisi..
Presretac
Ima li ta šoferka "do pola krova" neku komparativnu prednost i/ili povećanu upotrebnu vrednost? Reci iskreno, u čemu je njena pozitivna "kvaka".
Presretac
Jos kad bi citao bilo bi lepo, ili bi ti bilo poznato da gotivim C3 a pogotovo DS3.
1.1 motor nemoj da hvalis, jer je odavno trebalo da ode u penziju.
Zenith izgleda lepo, ali kako li je kada negde napukne? Koliko je to para?
C4 je bio Ok, samo mu je volan odradjen "nelogicno".
Presretac
U pravu si, mada i ta "lepota" ima svojih negativnih strana.
Jedna je ona i koju pominje "Tataratira", jer je to kao zamenski deo jezivo skupo, a trebaju ti dve tube lepka. Užas ...
C4, inače, gotivim u nekim stvarima, u nekim je bolji od "lava", kvalitet plastike u C4 bih i preboleo, ali mislm da ne bih mogao da se naviknem na onaj volan. Bar mislim ...
Dejan L
Da, ja sam, onaj sto na neki način deli istu muku kao i ti. Ali, tu je i neki šaljivdžija. Nema veze, sve je ok...
@ Moron
Pa gde si ti čoveče?
Nema te?
Vidi ove komentare!
http://www.b92.rs/automobili/komentari.php?nav_id=481569
Dejan L
Pa, tu sam, nekada...
Gledah tamo, ona "Ekonomska logika" postavi interesantno pitanje oko vlasništva na tablicama. Možda ih i ne kupujemo, već samo zakupljujemo, pa je tada i logično da ih posle zakupa vratimo.
Šta je bilo za FAP? Pominjao si davno oko toga.
p.s. Otišao sam, za mene je kasno, tu je ionako onaj moj "imenjak", možda je on noćna ptica