
Prodajne brojke najjeftinijeg automobila na svetu daleko su od očekivanih, ali se čini da Nano ipak pomalo pronalazi svoje mesto na tržištu. Sa predviđenom cenom od svega 2.500 dolara, Nano je "zapalio" automobilski svet, pa tako i Indijce koji su, da bi uopšte mogli doći u poziciju da kupe limenog mališana, morali da osvoje "ulaznicu" na lutriji.
U međuvremenu Nano je nekoliko puta poskupeo,
poneki se ničim izazvan sam od sebe zapalio i u potpunosti izgoreo, a lošoj
prodaji kumovale su i neadekvatne finansijske opcije. Rezultat prodaje? Svega
589 primeraka prodato u novembru 2010.
Ipak, u Tata Motorsu su odmah reagovali i produžili garanciju na 4 godine
(60.000 kilometara) i postigli su dogovor sa bankama oko kreditnih uslova. U decembru
2010. prodaja je udeseterostručena na čak 5.784 primerka, ali i to je i dalje znatno
manje od, primera radi, jula 2010., kada je prodato preko 9.000 Nana.
Izvor : Autosport.hr
Foto : arhiva Autoblog.rs