
Zaokružujući izvanrednu godinu u kojoj je dobio pregršt priznanja, Subaru je za svoj model Forester nagrađen i titulom Crossover 2010. godine koju mu je dodelio 4x4 Plus Magazin.
Ovo je najveći specijalizovani časopis u Belgiji koji izlazi u 35.000 primeraka po izdanju i namenjen je čitaocima holandskog i francuskog govornog područja. Nagrade se dodeljuju najuspešnijim vozilima od 1993. godine, a određuje ih specijalni profesionalni žiri koji ocenjuje specifične kategorije automobila.
Kategorija Crossover uvedena je 2009. godine kao odgovor na
tržišna kretanja i kako bi bila sprečena moguća konfuzija sa većim vozilima
koja su klasifikovana u segment SUV.
Subaru Forester dobio je prestižnu nagradu na osnovu najboljih ocena žirija na
području smanjene emisije štenih gasova, efikasnosti i odličnog odnosa cene i
kvaliteta. Sudije su postavile Forestera ispred takmaca kao što su BMW X1 i
Nisan Juke pre svega zahvaljujući pristupačnijoj ceni i potrošnji goriva.
Subaru Forester posebno je pohvaljen za bezbednost, upravljivost i funkcionalnost. Stručnjaci su takođe saglasni sa Subaruovom osnovnom filozofijom da stalni pogon na sve točkove nudi mnogo više koristi nego što mu šteti neznatno povećana potrošnja goriva u odnosu na vozila sa prednjim pogonom. Oni su naročito istakli da je ova razlika u potrošnji mnogo manja nego što se obično smatra i da odnos troškova i koristi ide na ruku izuzetnoj bezbednosti koju donosi pogon na sve točkove.
Lepu vest o novoj nagradi za Forestera prokomontarisao je i Tom Takenaka,
generalni direktor Subaru Evropa: „Prijatno sam uzbuđen što Forester nastavlja
da dobija sjajna priznanja na tržištima u Evropi kao što je slučaj i u ostalim
krajevima sveta. Od kada se pojavila prva verzija Forestera 1997. godine, ovaj
najprodavaniji Subaruov model dobio je 42 nagrade i priznanja za svoj kvalitet.
Svojevrsno priznanje za inženjere, konstruktore i vlasnike Forestera sigurno je
činjenica da je ovaj model izdržao desetogodišnji test vremena i ostao lider
ovog veoma zahtevnog segmenta“.
Priznanje predstavnicima Subaru Beneluks na Božićnoj ceremoniji predao je Ludo
De Ravet, vlasnik i urednik magazina 4x4 Plus.
Izvor : Netauto.rs
Dobar je, e sad da li je najbolji...hm... Ima odličan AWD, odlično oslanjanje, motor je dobar ALI:
- enterijer lošiji od proseka klase
- menjač grub sa predugačkim hodom
- cena bi mogla biti nešto niža
@dusan
Za naše puteve i odnos cena-kvalitet, vrhunski je proizvod...jedino što je unutra ko da su ga Rusi klepali... :))
@Gagiba
Pa ok,mozda malo unutra ima zaostatka,ali pored svih drugih dobrih stvari mu ja npr to oprostam :) Stvarno postovanje za ovaj model,stvarno perfektan...
Ako mislite na plastiku iznutra, nema boljeg resenja za ovakvu vrstu vozila. Imam Imprezu koja je iznutra prakticno ista sa Foresterom. Prvi razlog za kupovinu je bio reduktor (ima ga i benzinski Forester, dizel ga nema) Jedan od razloga za kupovinu je bio i plastika na vratima i na zidovima prtljaznika jer se izvanredno lako odrzava. Istina je da nema desetine dugmica (negde sam procitao da nova vektra ima na stubu 49 dugmica)ali tri velika kontrolna dugmeta imaju sve potrebne komande na sebi koje se kontrolisu jednim prstom bez gledanja i ciljanja, genijalno resenje. Sto se tice udobnosti, nisam verovao dok nisam probao, posle 12 sati voznje izadjes kao da si se vozio sat.I da, imao sam tri Nive sa kojima sam presao jedno 220000km pa ih dobro poznajem.
A ima i mana, eto nema zakacaljku za odelo :)
@MileNS
I kožna unutrašnjost se održava relativno lako... :)))
Zašto mu je menjač tanak?
Automatik ili manuelni??
primetio sam da moj subaru na ravnom delu autoputa blago skrece udesno.objasnili su mi(kod Curcica)da je to zbog osetljivosti serva volana i da su taj "problem "i oni primetili.takodjer,da se i dosta ljudi zalilo na isto,ali da oni to ne resavaju.
po meni se radi o gresci u geometriji tockova i to se mora "nastelovati".da li neko ima slicna iskustva?
ja sam ,u svakom slucaju,trazio da se o tome izjasni proizvodjac.
@Gagiba
Menjac je manuelni. Automatski nema reduktor sto je meni najvaznije bilo za izbor kola.
Od pocetka nisam mogao da se naviknem na trecu brzinu. U uputstvu za upotrebu pise da kada nece da udje u prvu treba pustiti kvacilo pa ga ponovno pritisnuti. Isto su me ucili i pre 30 godina na stojadinu.
Kožu mrzim iz dna duse - leti vrelo zimi hladno (osim ako imas grejace. Ostajem pri tome da je Subaru kabina idealana za odrzavanje.