
Sa 2.142.000 vozila Peugeot je 2010. godinu završio rekordno, sa najboljim rezultatom u svojoj istoriji. Prodato je 16,3% više vozila čime je Peugeot postao prva francuska marka u svetu po prodaji.
U Evropi je u 2010. godini ostvaren porast prodaje od 3,3 % (putnička + laka komercijalna vozila), pa se Peugeot u evropskom poretku automobilskih marki popeo za jedno mesto i po prvi put u svojoj istoriji zauzima visoko 4. mesto u Evropi sa 7,6 % tržišnog učešća.
Udeo u prodaji na tržištima izvan Evrope dostigao je 46 %, što je za 6 % više nego u 2009. godini, a naročito uspešan je Peugeot bio u Kini (+35,3 %), u Rusiji (+34 %) i u Latinskoj Americi (+24 %) u odnosu na 2009. godinu. Peugeot se popeo za jedno mesto i u svetskom poretku automobilskih marki, gde trenutno zauzima 9. mesto sa 3 % tržišnog udela u svetu.
U 2010. godini, u kojoj slavi svoju 200-tu godišnjicu, Peugeot je lansirao
četiri nova modela na tri kontinenta. O njihovom uspehu govore sledeći podaci:
-RCZ, komercijalizovan u taprilu 2010. godine, dostigao je prodaju od 17.000
jedinica, što je za 25 % više od zadatih ciljeva.

-3008, koji je dostigao prodaju za 30 % višu od zadatih ciljeva i 5008, prodali su se u više od 200.000 jedinica. Zahvaljujući ovim novitetima, odlično prihvaćenim od strane klijenata, udeo u prodaji marke ovog segmenta porastao je na 34 %, od čega jednu trećinu čine modeli 3008 i 5008.

-iOn, 100 % električni automobil, naručen je u više od 1.160 komada, što je rezultiralo punim kapacitetom proizvodnje u prvom tromesečju 2011. godine.

-Modeli poput 408, lansiranog na kineskom tržištu i Hoggara, lansiranog u Brazilu, dostigli su prodaju od 42.000 jedinica u Kini i 4.000 jedinica u Brazilu.


Snažan porast prodaje u svetu u 2010. godini Peugeot je ostvario i lakim komercijalnim vozilima : +36 %. Sa kompletnom ponudom modela, od Bippera do Boxera, Peugeot može odgovoriti na većinu očekivanja i potreba profesionalaca. Najsnažnije je rasla prodaja Bippera (+30 %) i Boxera (+53 %).

U 2011. godini Peugeot nastavlja svoju proizvodnu ofanzivu :
- komercijalizacijom modela 508 u Evropi i Kini
- pojačavanjem ponude vozila sa malom emisijom CO2 i tehnologijom e-HDi
- potpunom komercijalizacijom iOna
- dolaskom u drugom semestru prvog dizelskog hibrida u svetu : 3008 HYbrid4
- na međunarodnom nivou - komercijalizacijom modela 408 u Latinskoj
Americi


Izvor : Vidiauto.com
Foto : Peugeot