
Izvršni direktor "Poršea" Matijas Miler izjavio je da je cilj kompanije da obezbedi globalnu godišnju prodaju više od 200.000 jedinica do 2018., u odnosu na 97.000 u 2010. godini, naglašavajući da će se svake godine do tada kupcima ponuditi najmanje po jedan novi model.
Miler je najavio da kompanija priprema strategiju razvoja u narednih pet
godina kojom će biti predviđeno da se pored sportskih automobila, po čemu je
"Porše" postao poznat, izrađuju i putnički automobili tipa sedan i
sportsko-terenska vozila.
Cilj "Poršea" jeste da ostane najprofitabilniji proizvođač automobila
na svetu pre svega ponudom kvalitetnh vozila koja će zadovoljiti kupce, rekao
je Miler i dodao da je reč o retkoj kompaniji koja je uspela da kombinuje visok
stepen ekskluzivnosti sa komercijalnim uspehom.
Miler, bivši direktor "Folksvagena", zamenio je u oktobru prošle
godine Mihaila Maha na mestu šefa "Poršea." Od 2003. do 2007. godine
Miler je rukovodio razvojem "Folksvagenove" filijale
"Audi," podseća internet portal "Automotiv njuz." Cilj
"Poršea" je da ima više od 200.000 jedinica godišnje do 2018. godine,
kazao je Miler i naveo da će "porše 911" biti najuspešniji model svih
vremena. Model "911 karera" će imati punu godinu proizvodnje u 2012.,
a kasnije će se lansirati novi modeli "bokstera" i
"kajmana." Miler je kazao da će osnovni model "porše 911"
imati 22 derivata i da će se koristiti za druge modele.
Akionari "Poršea" postigli su početkom decembra dogovor o povećanju
kapitala kompanije do pet milijardi evra (6,5 milijardi dolara) kako bi se
obezbedio fond za udruživanje između velikog prozvođača sportskih automobila i
"Folksvagena" (VW), najveće nemačke auto-kuće. Uprava
"Poršea" je objavila da je većina akcionara glasala za povećanje
kapitala u procesu udruživanja koji bi trebalo da bude okončan krajem avgusta
2011. godine.
Cilj dokapitalizacije kompanije jeste da se "Porše" oslobodi dugova
nagomilanih uzimanjem kredita za neuspelo preuzimanje "Folksvagena"
2009. godine.
Time se istovremneo stvaraju uslovi da VW u potpunosti preuzme
"Poršeovu" podružnicu za izradu sportskih automobila do kraja 2011.
godine."Porše" je zaradio 7,8 milijardi evra (10,1 milijardu dolara)
u poslovnoj godini koja je okončana 31. jula 2010., kada je prodato 82.000
vozila.
Izvor : Biznisnovine.com
Foto : Porsche
Odose u komercijalu:
"izrađuju i putnički automobili tipa sedan i sportsko-terenska vozila."
Bas me zanima kako ce izgledati sedan by Porse?Mislim da ce time sebi oboriti exkluzivitet.
Porsche bi trebao bit ekskluziva a ne volk kola. Sram ih bilo, posebno onog Piecha
Trebalo bi da naprave novi 924 za siroke mase i za Porsea sa relativno niskom cenom od oko 30.000 eura, i sigurno ce da dostignu cifru od 200.000 automobila godisnje
neznam zasto je vw toliko zapeo sa brojevima prodaje. visoka prodaja ne znaci i visok profit. zar nisu naucili nista od toyote da je bolji kvalitet nego kvantitet?
@mile antena
Nisu, a ti brojevi su cist marketing da napale sawrsene i vw-fanove a istina je tamo negde izmedju
Kada sam radio u Tehnomaniji, dodju ljudi i traže BOSCH mikser PORSCHE design, iskeširaju 5.800 din, traže aparat za kafu BOSCH takođe PORSCHE design mislim da je oko 25.000 din bio, dolaze sutradan kažu mikser ne radi kako treba vrti na kontra stranu. Šefica isproba sve radi kako treba!!! I svi ćute, tek će dekica svojoj babi: ,,Porsche je to, Nemac napravio'' , a deklaracija - zemlja porekla Poljska
@Dejan L
Das Автомобил! :)
E a ja sam cuo da ove brojke sto objavlju proizvodjaci nisu 100% istinite jer veliki broj automobila drze na lageru u fabrikama a dobar deo i prodavci registruju na svoje ime
@mile antena
Visoka prodaja u VW slucaju ZNACI visok profit, posto su oni najskuplji u odnosu na konkurenciju, a mnoge marke u njihovom koncernu dele delove koji su zato jeftini za proizvodnju, pa je zato njihov profit ogroman
@STrider,
moze biti slucaj, ali i ne mora bas. i gm je imao gomilu kompanija koje su bile medju najskupljim u klasama i svi njihovi modeli kroz istoriju (saturn, chevrolet, pontiac, buick, oldsmobile i cadillac) su delili vecinu toga. i opet su umalo bankrotirali.
vw trenutno investira ogromne pare u nove automobile za sta nisam siguran da ce se bas isplatiti. jer realno gledajuci, imaju po nekoliko auta u istim klasama. i investiraju velike pare u modele koji se ne prodaju bas u velikim brojevima da opravdaju velike investicije. jer koja je poenta bila investirati pare u "novi" 2012 eos kad su par meseci kasnije predstavili i golf kabrio? samo su konkurencija jedan drugom.
ford je najbolji primer kako je nekada manja prodaja i bolja. ford je u zadnjih 10-15 godina pao sa #2 pozicije po prodaji u svetu na #5. i pored toga, u 2010 godini je imao $6.6 milijardi profita - vise nego bilo ko drugi.
@mile
Vw tako funkcionise...Videcemo kako ce to 'raditi'...
Vw je mnogo mocan,i da nesto ne prodje,ono kao,nema veze,probacemo nesto drugo...
Pa dovoljno je videti to da rade Bugati Vejrona cija izrada citao sam kosta oko 4,5 miliona eura,a prodaje se po ceni od 1.800.000e...I zasto to?Da kazu,evo mi sta mozemo,da vidimo ostale...Uostalom,na Vejronu su radili dobrih 5,6 godina...