
Pod sloganom "Nova snaga Škode", Škoda Auto je predstavila svoj novi korporativni dizajn na godišnjem sastanku Volkswagen grupacije. Učesnici ovog dogadjaja su takodje imali priliku da vide novi koncept Škode koji se bazira na proširenju broja modela, kao i pojačavanja aktivnosti na tržištima Evrope, Kine, Rusije i Indije.
Proizvodjač je takodje predstavio poseban Facelift na ovoj svečanosti: po prvi put, Škoda je predstavila ključni element svog novog korporativnog dizajna, čije su glavne karakteristike i ono što ga odvaja od starog dizajna, svežina i preciznost. Dok se Škodine utvrdjene karakteristike razvijaju, Škoda je pretrpela vizuelno podmladjivanje koje će joj značajno ojačati njenu već jaku poziciju na tržištu automobila.
"Mi smo spremni da izrazimo novu snagu našeg brenda, ne samo kroz naše buduće proizvode, nego i na način na koji se predstavljamo našim partnerima i klijentima. Škoda je sinonim za atraktivan automobil koji nudi izuzetan odnos cena-kvalitet, bezbroj pametnih rešenja i precizno izvršen rad. Sve ovo je sjedinjeno i u novom korporativnom dizajnu", naglasio je Jurgen Stackmann član upravnog odbora za marketing i prodaju. "Škoda se neprestano razvija i to pokazuje. Naš novi koncept i dizajn pokazuju naše planove za budućnost."
Najvažnija promena tiče se našeg logo-a, krilate strele, čiji će novi izgled biti znatno veći i uočljiviji. Nijansa krilate strele je takodje promenjena iz "prirodno zelene" u "Škoda zelenu". Spoljna strana znaka je hromirana.
Otkrivanjem novog dizajnerskog koncepta, Škoda nudi pogled u budućnost. Da bi se ispunili zacrtani ekonomski ciljevi koje je Škoda postavila, neophodno je bilo fokusirati se na tradiciju dugu 110 godina. Korišćenjem savremenih stilskih elemenata i moderne tehnologije je bio logičan korak. Koncept dizajna iskače van granica strategije rasta sa jasno definisanim funkcijama, i maksimalnom brigom i pažnjom o svakom detalju.
Koncept dizajna izdvaja karakteristične elemente dizajna marke Škoda i usmerava ih prema budućnosti. Dugačko medjuosovinsko rastojanje i kratki prepusti su preduslov uspešne automobilske arhitekture, koja omogućava veliki unutrašnji prostor zajedno sa dinamičnom linijom krova što zajedno čini sjajan vizuelni efekat. Idealno uklopljena vrata odaju utisak sofisticirane praktičnosti. Prednja maska hladnjaka sa svojom sjajnom završnom obradom simbolizuje estetski plan brenda.

Novi i jasno strukturisani logo, stoji u sredini kola kao polazna tačka za sve konture. On seče horizontalnu liniju haube, naglašavajući njegov poseban status kao simbol kvaliteta i uspeha.


Koncept dizajna obeležava još jedan veliki korak ka budućnosti Škode. Forma novog koncepta je dinamična, stimuliše maštu posmatrača a da pri tom ne izaziva, i nudi pogled ka budućnosti ove firme. Dizajneri i inžinjeri su definitivno utabali put ka budćim uspesima ove kompanije.
Izvor : Skoda.co.rs
Ja sam se zaljubio u ovaj koncept!
Golf uvek ima kratka zadnja bočna vrata, a ovaj koncept to popravlja. Upravo to i omogućava duži međuosovinski raspon
meni se mnogo svidja ovaj concept, deluje kao da ima duzinu oktavije i da nije izgubljen prostran gepek, a ovaj sportback fazon mi je do jaja.
Koncept mi je manje vise ok, ali cu ga brzo zaboraviti. Ipap, phvalio bi ovaj novi logo i to sto su adrzali ovu zelenu boju.To mi je uvek bilo super.
To je bese strela koja izlazi iz chela neke endemske vrste jelena sto rece neko nedavno? :D
Mozda nisu trebali da diraju font...
Ali nece mi porasti pritisak zbog promene...
Panchev9
Slova ubuduće neće ni biti, jer je znak postao dovoljno prepoznatljiv ;)
mene ovaj dizajn podseca na trenutni KIA dizajnerski pravac(farovi, gornji deo grila)
Skoda ce uskociti umjesto Audija u premijum segment za par godina, svakako posjeduju istu tehniku samo malo sminku nabaciti i to je to :)
@carobnjak
VW sa Škodom i Seatom "pipa" tržište, na novotarije u oblikovanju onoga što je davno napravljeno.
Seat su svi vikali kako je atraktivan, popularan a eto gde je dospeo. Kažu VW dosadan ali eto polako postaje NO 1 u svetu.
Ove atraktivne izgleda hvale ovi bez para a kad do njih dođu promene ploču.
I opet ona ne jede se sve što leti i nije najbolje sve što sija. Nekad prija i mat crna.