Peugeot počeo da prima porudžbine za model 3008 Hybrid4

Britanska filijala francuskog "Pežoa" počela je da prima porudžbine za hibridni model "pežo 3008" (Hybrid4), prvi kompletno hibridni dizel automobil na svetu, a prve isporuke počeće u oktobru iz paketa ograničene proizvodnje, preneo je interenet portal "Autonjuz."
Svega 300 hibrida iz specijalnog izdanja biće na raspolaganju kupcima, od čega
će 35 biti prodato u Britaniji. Cena vozila specijalnog izdanja iz prve grupe
raspoloživih hibridnih modela "pežo 3008" je 29.995 dolara.
Standardna verzija novog vozila koštaće oko 26.600 dolara, čija će prodaja
početi u novembru 2011. godine.
"Pežo" je saopštio da "3008 hibrid4" predstavlja
"jedinstvenu kombinaciju niske emisije štetnog ugljen dioksida, visokog
nivoa uživanja u vožnji i smanjenih troškova pokretanja vozila", s
pogonom na četiri točka. Novim "Pežoovim" krosoverom Francuzi
pokušavaju da konkurišu "Renoovom" modelu "senik" i
"Nisanovom" vozilu "kaškaj.".
Dizelsko-električni hibridni model je bogato opremljen, a opcije uključuju
panoramski stakleni krov, električnu parkirnu kočnicu, pomoć pri uspinjanju,
kao i hed-ap displej koji projektuje informacije na vetrobransko staklo. Taj
model imaće dizel motor koji razvija 163 konjskih snaga, a u zadnjem delu će
biti elektromotor sa dodatnih 37 konjskih snaga.
Grupa PSA, najveći francuski proizvođač automobila, prvi put je u oktobru
minule godine na sajmu u Parizu predstavila novi model "3008 hibrid
4". Kompanija računa da će godišnja prodaja dizel-električnih hibridnih
vozila dostići oko 100.000 do 2015, uglavnom u Evropi.
Direktor Varen smatra da će tržište hibridnih i kompletno električnih vozila
dostići 15 procenata globalnog tržišta automobila do 2020. godine. To je za oko
pet procenata više od predvidjanja konsultantske kompanije "Prajsvoterhaus
Kuper", koja se bavi stanjem u automobilskoj industriji.
Vodeći ljudi "Pežoa" najavili su da će hibridni 3008 krenuti u
prodaju u prvom tromesečju 2011. godine. Kao i mnogi drugi proizvodjači
automobila, PSA računa na Kinu, u kojoj podiže već treću fabriku, u nadi da ce
uspeti da skoro udvostruči proizvodne kapacitete na tom tržištu, na 750.000 vozila
godišnje. Baterije za hibrdni "pežo 3008" proizvodi kompanija
"Sanio", najveći svetski proizvođač baterija.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Peugeot
1. Dizel-električni hibrid
...više za 5% nego što je predvidela konsultantska kompanija "Prajsvoterhaus Kuper", koja se bavi stanjem u automobilskoj industriji. Pa naravno kad se bave statistikom, koja rezultat pokazuje KRATKOROČNO, na osnovu trenutnih podataka. I čemu statistika uopšte kad ne može da predvidi BUDUĆE tokove? Danas niko ne zna šta sutra može da se desi, a kamoli prekosutra! Danas je politika glavni faktor kod predvidjanja, dok su ekonomski činioci koji treba da služe ekonomiji, po strani (rad, cena rada, sirovine, energetika, raspoložive količine itd...) Politika se pita za sve
morace da prodje jos dosta vremena da ovo postane ekonomski isplatljivo u srbiji bez intervencije drzave... koju naravno zabole za zivotnu sredinu