
Izvršni direktor "Fijata" i "Krajslera" Serđo Markione izjavio je da konzorcijum razmatra mogućnost proizvodnje drugog "Fijatovog" modela u fabrici američke kompanije u Meksiku, prenele su agencije.
Markione, obraćajući se novinarima u Meksiko Sitiju u okviru
proslave početka proizvodnje vozila "fijat 500" u
"Krajslerovoj" fabrici Toluka, nije kazao koji će drugi model biti
montiran niti da li će biti izrađivan u toj fabrici, navodi agencija Blumberg.
U pogonu Toluka će takođe proizvoditi električna verzija "fijata
500", a jedan broj tih manjih automobila koji se montiraju u toj fabrici
izvoziće se u Kinu, dodao je Markione.
Direktor Markione je sa predstavnicima "Krajslera" takođe razovarao o
prodaji drugog "Fijatovog" modela u Severnoj Americi, inveticijama za
izradu komercijalnih kamiona i uvođenju brenda "Alfa Romeo" u Meksiko
sa tri ili četiri modela.
"Krajsler" ispituje mogućnost korišćenja fabrike Saltilja u Meksiku
za izradu komercijalnih vozila, rekao je Markione i dodao da se o tome
pregovara sa lokalnim vlastima.
Meksička filijala "Krajslera" objavila je da će tri modela "Alfe
romeo" biti prodavana u Meksiku, ne navodeći gde će se ta vozila
izrađivati. Isporuke će krenuti u junu ili julu ove godine, a prodavaće se
modeli "mito" i "đulijeta", a na tržištu Meksika će se naći
i kupe 4C, čiji je koncept upravo pokazan na Sajmu automobila u Ženevi.
Prodaja "Krajslera", koji se nalazi pod kontrolom "Fijata",
porasla je u Meksiku 11 odsto u februaru. Italijanska kompanija planira da
ponudi novi model sa cectvoro vrata u Severnoj Americi u 2013. godini, izjavila
je Laura Soave, šef brenada "Krajsler" grupe.
Izvor : Biznisnovine.com
Foto : Fiat
TEST Fiat 1.2 MultiAir pokazao da taj motor troši u proseku 8L/100km, a nivo CO2 je 95g/km.
Da bi postigao deklarisanu snagu, mora da se zavrti na minimum 4.000 o/min
Znači downsizing ne pomaže u potrošnji, ali pomaže u emisiji CO2
I šta sad sledi? Električni fiat 500?