
Opel je u procesu oporavka brenda i, u okviru napora proširenja na nova tržišta i povratka u elitu auto-industrije, Nemci planiraju predstavljanje novih standarda ovlašćenih dilera u svetu.
Osnovni razlog ovakve odluke leži u činjenici da je kompaniji potreban jači
identitet brenda i, dok direktori navode da ne planiraju odvajanje dilerske
mreže od kompanije, primetno je da će odvojiti Opel brend od ostalih širom
predstavništava. Naime, većina ovlašćenih dilera pored Opelovih vozila, prodaje
i Chevroletova, koji su takođe deo General Motorsa.
Kako je objavio Alen Viser, direktor prodaje i marketinga u Opelu/Vauxhall-u,
novi ugovori sa dilerima stupiće na snagu u junu 2013. godine i Opelovi dileri
dobiće potpuno novi, uniformisani korporativni identitet, jasno označene
ambleme brenda, odvojene prodajne prostore i specijalni trening za prodavce.
- Ne želimo više da vidimo Opelova vozila ispod drugih brendova, zato planiramo
da izgradimo sopstvenu dilersku mrežu Opela, najavio je Viser.
U međuvremenu, Opel će započeti prodaju na tržištu Kine i Australije, već
početkom 2012. godine. Direktori za ove regione već aktivno rade na
uspostavljanju dilerske mreže, a prvi modeli koji će se pojaviti su Insignia i
Astra.
Izvor : Economy.rs