home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opel je u procesu oporavka brenda i, u okviru napora proširenja na nova tržišta i povratka u elitu auto-industrije, Nemci planiraju predstavljanje novih standarda ovlašćenih dilera u svetu.

Osnovni razlog ovakve odluke leži u činjenici da je kompaniji potreban jači identitet brenda i, dok direktori navode da ne planiraju odvajanje dilerske mreže od kompanije, primetno je da će odvojiti Opel brend od ostalih širom predstavništava. Naime, većina ovlašćenih dilera pored Opelovih vozila, prodaje i Chevroletova, koji su takođe deo General Motorsa.

Kako je objavio Alen Viser, direktor prodaje i marketinga u Opelu/Vauxhall-u, novi ugovori sa dilerima stupiće na snagu u junu 2013. godine i Opelovi dileri dobiće potpuno novi, uniformisani korporativni identitet, jasno označene ambleme brenda, odvojene prodajne prostore i specijalni trening za prodavce.

- Ne želimo više da vidimo Opelova vozila ispod drugih brendova, zato planiramo da izgradimo sopstvenu dilersku mrežu Opela, najavio je Viser.

U međuvremenu, Opel će započeti prodaju na tržištu Kine i Australije, već početkom 2012. godine. Direktori za ove regione već aktivno rade na uspostavljanju dilerske mreže, a prvi modeli koji će se pojaviti su Insignia i Astra.

Izvor : Economy.rs



čitanja : 779



Komentari